קרדיט - Canva

מי שרגיל להיות נייד ועצמאי בוודאי לא יקבל בברכה פסילת רשיון נהיגה בגלל צבירת נקודות או בגלל סנקציות שהופעלו עליו על ידי בית המשפט, קצין משטרה או משרד הרישוי. לכל רשות יש את הסמכויות שלה והמשותף לכולן הוא העובדה שהסיבה לשלילת הרישיון יכלה להיות מטופלת אחרת מלכתחילה, באמצעות עו"ד תעבורה. אם פונים בהקדם לייעוץ משפטי ועושים את הצעדים הנכונים, יש סיכוי רב שהרישיון לא יישלל או לפחות יוחזר מהר יותר. מקרה כזה עשוי להיות הזנחת הטיפול בעבירת תנועה כמו צבירת נקודות שבגללן הרישיון נשלל. כאשר מטפלים בנקודות ומנסים להוכיח שנרשמו לכם שלא בצדק, אפשר לבטל אותן ולהרחיק עוד יותר את הפסילה. כמו כן, יש עבירות שונות שבהם אפשר להוכיח את חפותכם כשיש ראיות ומה שנדרש הוא רק עבודה מקצועית ונמרצת של עורך הדין שמטפל בכם. משום כך כל פנייה מוקדמת לעזרתו יכולה לחסוך לכם טרחה וזמן. עו"ד חלי יוסף מטפלת בלקוחותיה בדיוק בנקודה שבה הם זקוקים לעזרה משפטית על מנת להחזיר להם את הרישיון והניידות.

אין צורך להתייאש גם אחרי שלילה

גם אם קרה ונשלל הרישיון, יש הרבה מה לעשות על מנת להחזיר אתכם לנהיגה. יש סיבות שונות לשלילת רישיון ולכן יש לפנות לגורם ששלל את הרישיון כדי להניע את ההליכים שיוכלו להחזיר לכם אותו. חידוש רשיון נהיגה לאחר שלילה דורש הבנת התיק שלכם והסיבות שבגללן הוא נשלל וגם הגשת טפסים שונים והוכחות לפעמים כאשר זה אפשרי ומצליח להפריך את האשמה. הטיעונים לכך צריכים להיות מנוסחים נכון ובצורה מדויקת גם כדי לחסוך זמן ולא לשלוח אתכם שוב לחזור עם הטפסים והמסמכים שבעזרתם תוכלו להחזיר לעצמכם רישיון נהיגה.

עבירות תנועה מחייבות טיפול נכון

לא מופרז להניח שיש רבים שלא תמיד מייחסים לעבירות תנועה את היחס הרציני שנכון לייחס להן עד שהם רואים שהמצב הידרדר מבחינת צבירת נקודות וקנסות. זה עלול להגיע כשאם לא מוכנים לכך או לא מודעים כלל לכך שיש השלכות חמורות לכל מצב. כאשר אתם מקבלים את הדוח שמחייב אתכם לבחור בין קנס לבין משפט אתם לא תמיד יודעים כיצד לבחור נכון ומהן ההשלכות. משום כך התייעצות עם עורך דין דיני תעבורה שמתמצא בתחום ויודע לצייר בפניכם את ההשלכות היא הדרך הטובה ביותר למזער נזקים של מערכת אכיפת החוק. עו"ד חלי יוסף מתמחה כבר שנים רבות בכל מה שקשור לדיני תעבורה ומייצגת את לקוחותיה בנאמנות והמסירות בדרך המיטבית.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here