קרדיט: pexels.com

מכירים את המשפט של הסבתות? 'אל תצא החוצה כי תקבל דלקת ריאות'? אבל האמת היא כי המחלה אשר עד לפני מאה ומאתיים שנה הייתה יכולה להוביל למוות, היום ניתנת לטיפול. אנחנו מדברים על מחלה במסגרתה חיידקים מזהמים את רקמת הריאה. המקום בו הריאות קולטות חמצן ומובילות אותו לשאר הגוף. הסימנים לדלקת חריפה יהיו חום, צמרמורות, שיעולים חוזרים וכן הלאה. כמובן, במידה ועולה החום במידה משמעותית, יש צמצמורת וכולי, חשוב לפנות לקבלת מענה רפואי. אלא שאנחנו לא מדברים על הטיפול בבית החולים. שם יש צוות מקצועי אשר יעזור לכם במידת הצורך. אלא, אנחנו מדברים על השיקום שלאחר מכן. בין היתר, אנחנו מדברים על תופעה אותה רבים לא מכירים. על כאב גב עליון ריאות.

גב כואב לאחר הידבקות במחלה

קודם כל כדאי לזכור כי כאב גב עליון ריאות לא מופיע משום מקום. בדרך כלל ידבקו בדלקת ריאות מי שלכתחילה נמצאים בקבוצת סיכון .כלומר, בדרך כלל הדלקת תשפיע על מי שכבר חלו במחלה אחרת ומערכת החיסון שלהם חלשה, על מבוגרים וילדים. במקרים חמורים, כאשר המחלה ממשיכה היא יכולה להוביל לכאבים עזים בגב העליון ואפילו במרכז הגב. כאמור, גם לאחר שיוצאים מכלל סכנה וגם לאחר שתקבלו טיפול מתאים, אתם עלולים למצוא את עצמכם נדרשים להתאושש מהחוויה הלא פשוטה הזו. כאן יש לנו כמה המלצות על טיפול במקרה של כאב בצוואר בצד שמאל כמו גם כאבים בגב.

כמה טיפים שיעזרו לגוף להחלים בקלות רבה יותר

אז יש לנו כמה הצעות עבור מי שרוצים לעזור לגוף להחלים. שכן, עם כל הכבוד לרפואה המערבית, היא אכן משמעותית לריפוי. אבל היא לא יכולה לתת מענה מלא עבור תחושת הכאב. ראשית, הרי שפעילויות כמו מדיטציה, נשימות וכדומה, יכולות לעזור לשיכוך הכאבים. אמנם, כאשר אנחנו נמצאים בתחושה עזה של כאב, לעיתים קשה לשבת בשקט ופשוט לעצום עיניים. אבל אנחנו יודעים כי הפחתה אקטיבית של הלחץ בהחלט יכולה להביא לשינוי.

בנוסף, אנחנו רוצים להציע לכם להשתמש במכשיר פורץ הדרך של בי קיור לייזר. המכשיר מבוסס כמובן על קרני לייזר מיוחדות. אותן קרניים יודעות להוביל את הגוף להפעלה של מנגנון ביולוגי יחודי. אותו מנגנון כולל התרחבות של כלי הדם כמו גם בלוטת הלימפה. כך, באופן אקטיבי, אנחנו עוזרים לגוף להשתמש במערכת החיסונית שלו עצמו. מה שעוזר לתהליך החלמה ומשפר משמעותית את תחושת הכאב.

אנחנו, חברת בי קיור לייזר המפתחים של טכנולוגיית הלייזר הרך ושל סדרת המכשירים בי קיור לייזר. מוזמנים ליהנות גם אתם מטכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה להקל על הכאב שלכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here