קרדיט - Freepik

אם נשאל את עצמנו איזה אזור הוא המסוכן ביותר בארץ, התשובות יהיו חלוקות בין האנשים, ויש מצב שככל שאתה גר יותר באזור מסוים אתה תמיד תחשוב שהוא המסוכן ביותר. אבל האמת היא שבמדינת ישראל כל מקום לעול להיות מסוכן, החל מצרות הפרוטקשן בצפון ועד לאיומים מדרום שנוכחנו להכיר למרבה הצער. יחד עם זאת, למרות הכל אין חולק על כך שאחת הגזרות המסוכנות ביותר לאירועי חבלה חריגים היא ירושלים. למה זה כך? קודם כל בגלל העיר המעורבת והמחלוקת המבעבעת תמיד על השטח, וגם כיוון שעיר בירה תמיד תהיה מחוז חפצם של המעוניינים להטיל מורא ומהומה, ובתוספת הרעיון הדתי שמאחורי העיר- קיבלנו חבית נפץ. אין ספק שדיירים בסביבות ירושלים מעוניינים אלי יותר מאחרים להתקין מערכות מיגון שונות לבית, על כל צרה שלא תבוא. שאם תבוא- נהיה מוגנים לחלוטין ונצליח להזעיק את הכוחות הרלוונטיים לסיוע מיידי במקום. במיוחד כאן, מצלמות אבטחה בירושלים הן בהחלט צורך בסיסי.

מה עושים כדי להתמגן

אז ראשית כמובן- מצלמות אבטחה לבית, וגם לעסק שלכם אם ישנו. מצלמות אבטחה יוכלו לסייע לא רק לכם במקרה הצורך, אלא גם לאחרים. אם חלילה יקרה משהו ברחוב, וזה לא נדיר כידוע, המצלמות שלכם יוכלו להעניק סיוע מיידי ואפילו גיבוי וסיוע משפטי מאוחר יותר, באמצעות התיעוד הזה. מערכת מצלמות אבטחה לבית היא חובה לכל בית וממש לא רק באזור ירושלים, אבל באזורים כאלו על אחת כמה וכמה. את כמות המצלמות ומיקומם צריך להתאים לתנאי השטח, כאשר ברור שבניין רב קומות זקוק לכיסוי שונה מאשר בית פרטי בן קומה אחת או שתיים, ואזור מגדלי מגורים שונה מאזור וילות, כך או אחרת, אין ספק שמצלמות אבטחה הן הצעד הבסיסי החשוב ביותר באבטחת הבית. מצלמת אבטחה נסתרת יכולה להיות מתאימה במקים בהם המגורים הם באזור מסוכן יותר, ושילוב של מצלמה נסתרת ורגילה יכולים לעשות את העבודה הטובה ביותר.

מזעיקים עזרה

מערכת אזעקה לבית היא עוד פריט בסיסי במעטפת ההגנה לבית, והיא מצילה בעיקר מפני פגיעות באופן מיידי. ניתן לחבר את מערכת האזעקה למוקדי חירום שונים וכמובן אליכם בכל מקום שבו תהיו, מערכות אזעקה לבית שונות ממערכות אזעקה מוסדיות בכך שהן מפוזרות בהיקף חיישנים אחר ומתאימות מבחינת רמת הקליטה שלהן לאיומים ממוקדים לבית פרטי, תנאים אלו הופכים את מערכות האזעקה הביתיות ליעילות במיוחד בלי להתריע לחינם. מחפשים עוד פתרונות מיגון ספציפיים? דברו איתנו.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here