קרדיט: unsplash.com

לא רק דיכאון אחרי לידה מאיים על הורים טריים, אלא גם עייפות קיצונית, לחץ וחוסר ביטחון, קשיים זוגיים ועוד כמה חברים טובים כאלו, מחכים בפינה להורים שלא מגיעים מוכנים לכך. איך מתמרנים בין הבייבי החדש שכל כך חיכיתם לו, לבין הצרכים האישיים שלכם כהורים ולפני כן- כבני אדם כפי שאתם? אל תחכו לרגע השבירה. חשוב להיות מוכנים עוד לפני הלידה לקשיים שיצוצו אחריה, ולהתארגן באופן מושכל עם פריטים שיעזרו לכם כמו עגלה טובה ונוחה המתאימה לצרכים האישיים שלכם ולאופי החיים המועדף עליכם, סלקל לתינוק שיאפשר לכם לנוח ככל שאפשר תוך השגחה צמודה עליו, וכל מה שיכול להקל עליכם. בואו נדבר על זה רגע יותר בהרחבה. זה יעזור לכם.

איך מסתדרת זוגיות עם בייבי חסר ישע

הבייבי הזעיר שלכם זקוק לכם הרבה יותר ממה שדמיינתם לפני שראיתם אותו. הוא רעב, צמא, מלוכלך או סתם כך חש בודד בעולם זר וקריר, אתם רוצים לתת לו את כל מה שיש לכם, אבל- לא תמיד יש לכם. לפעמים פשוט אין. אין כוחות, אין סבלנות, אין אנרגיה, זה בסדר וזה אנושי וכולם ככה. רק חשוב לדעת איך להתמודד עם זה נכון ובהצלחה. הזוגיות שלכם מטרתה להעניק לכם כוחות ולאפשר לכם להישען זה על זה, זה מה שיעזור לכם להיות משענת חזקה עבור התינוק החדש. חשוב לשמור עליה מעל לכל גם כאשר התינוק מגיח לעולמכם, זה יהיה טוב גם עבורו. במיוחד בשבועות הראשונים עם החולשה העצומה של היולדת שלא תמיד ידעתם לשער אותה מראש, עם העניינים הטכניים הרבים שזה כולל. דאגו שיהיה לכם כסא נדנדה לתינוק או אביזר אחר שנוח לו ומרגיע אותו, והתפנקו יחד שהוא על ידכם. אל תשאירו אותו לבד, זה עשוי להיות מסוכן, אבל תוך כדי השגחה אתם יכולים להיות פנויים אחד לשני.

קחו עזרה

הורים טריים זקוקים לעזרה וזו לא בושה. דאגו לעצמכם לסיוע, חברים או בני משפחה ישמחו לקחת חלק בשמחה שלכם. ככה תוכלו לאפשר לעצמכם מעט שעות שינה משותפות ללא הפרעת בכי תינוק פתאומית, שיכולה להיות מעט יותר ממה שאתם מסוגלים:) אם צריך, קחו עזרה בתשלום, לפעמים אחות לילה היא צורך ממשי, לפעמים מטפלת תוכל לעזור לכם. אל תוותרו על עצמכם וכמובן, שימו לב והיו ערניים לבן או בת הזו שלכם. הם ראשונים במעלה אצלכם וזה הדבר הכי טוב שאתם יכולים לאחל לעצמכם כהורים. ג'ואי מאחלת לכם זוגיות מושלמת והורות מהממת עם כל הדברים הטובים שיש לנו להציע לכם. כיסאות JOIE בתקן האירופאי החדש i-Size R129 ונבדקים במבחני ריסוק ADAC

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here