קרדיט לתמונה: unsplash.com

בייחוד כאשר החורף מתחיל להתרחק ומגיעה עונת המעבר (הקצרה מדי…) עד שנכנס הקיץ החם, זה הזמן ללכת עם חולצות קלילות ומכופתרות שיכולות להתאים לכל מטרה. חולצות אלה יכולות לעמוד בפני עצמן או שניתן ללכת איתן פתוחות מעל שמלה או חולצת טי מעניינת. אפשר למצוא חולצות ערב לנשים מכופתרות ואלגנטיות לצד חולצות מכופתרות שהן יומיומיות כמו חולצות ג'ינס או חולצות משובצות. אפשר להתאים לחולצות מכנסיים תואמים, ממכנסיים מחוייטים כאשר אלה חולצות ערב ועד מכנסי גינס למראה יומיומי. אפשר למצוא חולצות העשויות בדים שונים שכמובן משפיעים על המראה שלה ועל מידת האלגנטיות או היומיומיות שלה. לדוגמה, אחד הטרנדים החמים הוא חולצות פשתן בשלל צבעים הנותנות לחולצה מראה טבעי, פשוט אך גם חגיגי.

האם לאירוע חגיגי מתאימה שמלה או חולצה?

גם אם זהו אירוע ערב חגיגי חשובה קודם כל התחושה הנוחה. לא כל הנשים אוהבות שמלות ומתחברות אליהן. כמובן שבתוך כלל השמלות ישנו מגוון רחב של גזרות, אורכים, דוגמאות וצבעים אך ישנן נשים שבאופן כללי פחות מתחברות לשמלות. ישנו גם מגוון חולצות ערב לנשים שנותן מראה חגיגי לא פחות. השילוב בין חולצת ערב בגזרה מעניינת, בצבע ודוגמה מרשימים יחד עם מכנסיים אלגנטיים או חצאית יכולים להיות מתאימים לאירוע לא פחות מאשר שמלה. כדאי לבחור חולצה שיש בה משהו מעניין, בין אם תוספת בד שהופכת אותה למיוחדת, תוספות כמו פאייטים או בד מנצנץ כאשר כמובן הכל במידה כך שהמראה לא יהיה מקושקש אלא יישאר אלגנטי. החולצה יכולה להיות מכופתרת אך הדבר אינו הכרחי, ישנן גם גזרות אחרות שיחמיאו וישמרו על מראה חגיגי.

לקנות חולצות בלי לצאת מהפיג'מה

כן, קניית חולצות בכלל ואפילו חולצות ערב לנשים שמיועדות לאירועים חגיגיים ניתן לקנות בלי לקום מהספה ובלי לצאת מהפיג'מה. ישנם אתרי אופנה המציעים מגוון חולצות ובגדים בכלל בסגנונות שונים במחירים נוחים. אחזקת האתר שזולה הרבה יותר מאחזקת חנות פיזית מאפשרת לבעלי האתר להציע את הבגדים במחירים נוחים יותר. כשקונים בגדים באתר, במיוחד אם זו חולצה אלגנטית, כדאי לעשות זאת נכון. לגשת לקניה כשאתן יודעות את המידות המדויקות כולל של היקף מותניים, רוחב כתפיים וכו'. אם קנית בעבר באתר ואת יודעת את יחסי המידות- עוד יותר טוב. מומלץ לקנות באתרים ישראליים רציניים שהתקשורת איתם נוחה, שהם יהיו זמינים ושיהיה ניתן בקלות לבצע החלפה של החולצה אם צריך תוך זמן קצר.

אליה עיצובים הוא אתר אופנה המציע בגדי ערב לצד בגדי בייסיק וספורט- הכל במקום אחד. מוזמנות להיכנס לאתר

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here