קרדיט - Pixabay

אם אנחנו צריכים למסגר את 'החלום הישראלי' הקלאסי, אנחנו נדבר בדרך כלל על בית קרקע עם חצר. הישראלים מוכרים בכל העולם בתור אנשי משפחה, אשר מחפשים את החיים הטובים. בית פרטי הוא מקום בו אתם יכולים לגדל ילדים בכיף, ליהנות מחצר מטופחת ובעיקר, להגשים את כל החלומות שלכם במה שנוגע לעיצוב. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל הבעיה מתחילה כאשר אתם כבר מתחילים להגשים את השאיפה לבית פרטי אבל לא יודעים איך להפוך את החלום למציאות.

לירז אשכנזי בוקעי , אדריכלית ומעצבת פנים, תשמח ללוות אתכם לאורך כל התהליך. אשכנזי, בוגרת לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים בטכניון ומי שמחזיקה ברזומה מקצועי עשיר, כאן כדי להגשים לכם כל חלום. רוצים לשמוע עוד על תהליך העבודה? במאמר הבא תקבלו את התשובות לכל השאלות שלכם.

מה האתגרים בעיצוב בית פרטי

כדי שנוכל להבין היטב איך מעצבת פנים בחיפה יכולה לענות על הצרכים שלכם, אנחנו צריכים להבין איפה נעוצים האתגרים במסגרת הפרויקט. קודם כל, אנחנו צריכים לזכור כי לא פעם מעצבת פנים בחיפה לא עובדת עם בית אותו מקימים יש מאין. כלומר, כזה אשר נבנה בהתאם לסטנדרטים של העולם החדש.

לא פעם, העבודה דורשת שיפוץ ותחזוקה על בסיס מבנה ישן יותר, כזה אשר וודאי התשתיות שלו לא הולמות את הצרכים שלנו בעת הנוכחית.

בנוסף, מעצבת פנים לוקחת בחשבון כי המרחב בו היא פועלת גדול יחסית אשר מכיל הרבה חדרים קטנים. כלומר, אנחנו צריכים להבין במסגרת הפרויקט, איך כל חדר מספר סיפור קטן, אשר ביחד, מצטרף לסיפור גדול יותר. כמובן, עלינו לקחת בחשבון מאפיינים ייחודיים לבית קרקע. כמו חצר, גינה וכיוצא באלו. כל אלמנט כזה מוסיף אתגר לתהליך העבודה איתו עלינו להתמודד בהצלחה.

המטרה היא לחיות בתוך חלום

היופי בתהליכי עיצוב בתים פרטיים, הוא שאנחנו יכולים לקחת אלמנטים מעולמות העיצוב והאומנות לא כדי שנוכל להסתכל עליהם תלויים על הקיר, אלא, כדי שנוכל להפוך אותם חלק מהחיים שלנו הלכה למעשה. המטרה היא מצד אחד להפוך את החיים שלכם נוחים וקלים יותר. חיים בהם כל מה שאתם צריכים נמצא בהישג ידכם ומשרת אתכם בלי שום בעיה. מהצד השני, אנחנו נרצה לעשות הכל בשביל שהבית שלכם יספר את הסיפור שלכם במדויק.

בשביל זה, עלינו לערוך תיאום ציפיות, להבין מה המאפיינים של הפרויקט שלכם ולרוץ קדימה. כדי ליהנות משיחת ייעוץ ראשונה ללא עלות, מוזמנים ליצור קשר עכשיו.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here