מקור: pixabay.com

בעידן של אתגרים כלכליים ושינויים מהירים, נשים יזמיות בתחום הביוטי מוצאות דרך חדשה להצלחה. תוכנית ייחודית, פרי שיתוף פעולה בין מותג הקוסמטיקה LANCÔME ועמותת "יוזמות עתיד", מספקת לנשים אלו את הכלים הדרושים להן כדי להפוך את תשוקתן למקצוע משגשג.

התוכנית, המיועדת לנשים בגילאי 20-45, רובן מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל, מתמקדת בתחומי הביוטי השונים: איפור, טיפולי פנים, ציורי פנים וגוף. היא מציעה מסגרת תומכת ומעשירה, המשלבת הכשרה מקצועית, מנטורינג אישי, וכלים עסקיים חיוניים.

אייר זינגר, מורה לחינוך גופני ואם לשתיים מפתח תקווה, היא אחת המשתתפות שחייה השתנו בעקבות התוכנית. "מגיל צעיר אהבתי לאפר, אבל רק בקורונה החלטתי להפוך את זה למקצוע," היא מספרת. "התוכנית שינתה לי את החיים לגמרי. היא ניפצה לי הרבה מחסומים ואמונות מגבילות. פתאום הכל נראה אפשרי." זינגר מדגישה את הערך המוסף של התוכנית: "קיבלנו כלים פרקטיים בניהול, שיווק, תמחור ותזרים. כאמא ובעלת עסק, זה מרתיע לעזוב משרה קבועה לטובת עצמאות. הקורס נתן לי את הביטחון והידע הדרושים."

סיפור דומה מספרת דנה דוידובסקי, אם לשלושה מרחובות, שעברה מסלול מפתיע מדוקטורט בביולוגיה לקריירה באיפור. "בחתונה שלי הבנתי כמה מדהים להיות חלק מהקסם של יום כל כך חשוב," היא משתפת. דוידובסקי, שהקימה את העסק שלה בתחילת המלחמה, מצאה בתוכנית מקור לתמיכה ומיקוד. "הרגשתי שאני צריכה עזרה בניהול סדרי העדיפויות. התוכנית הייתה בול בשבילי – מקצועית ואישית כאחד."
מעבר לידע הטכני, דוידובסקי מדגישה את חשיבות הנטוורקינג: "החיבור עם נשים שהצליחו נתן לי מוטיבציה וביטחון עצמי. זה לא טריוויאלי שאישה בת 40 עם ילדים קטנים מנהלת עסק מצליח. לראות שזה אפשרי היה בוסטר מוטיבציה ענק."

איה מונק, מנכ"לית חטיבת מוצרי היוקרה בקבוצת לוריאל ישראל, מסבירה את המוטיבציה מאחורי התוכנית: "LANCÔME מחויבת להעצים נשים ולעזור להן לממש את הפוטנציאל שלהן. זוהי המטרה המרכזית של התוכנית הגלובלית 'Write your future'. החיבור עם 'יוזמות עתיד' מאפשר לנו להעניק למשתתפות את הכלים להגשים את חלומותיהן העסקיים ולבסס עצמאות כלכלית, במיוחד בעת הזו."

צופית גורדון, מנכ"לית "יוזמות עתיד", מוסיפה: "זאת אחת התקופות המאתגרות ביותר עבור נשים בעלות עסקים קטנים. שיתוף הפעולה מאפשר להן התנעה בטוחה יותר של העסק. אנו רואות זאת כחיבור ארוך טווח שיאפשר לנשים נוספות ליהנות מההזדמנות הזו." המשתתפות מדגישות את הייחודיות של התוכנית. "מורגש שהקורס היה תפור למידותינו," אומרת זינגר. "קיבלנו טיפים אישיים ונקודתיים, וזה היה מאוד מורגש." דוידובסקי מסכמת: "אני ממליצה לכל אחת בשלבי פתיחת עסק למצוא את הנטוורקינג המקצועי שלה. הקורס נתן לנו מסגרת טובה ומרימה, דבר קריטי לעסק מתחיל בעולם משוגע כמו שלנו."

תוכנית זו מדגימה כיצד שיתוף פעולה בין תאגיד גלובלי לעמותה מקומית יכול ליצור הזדמנויות משמעותיות עבור נשים יזמיות. היא לא רק מספקת כלים עסקיים, אלא גם בונה קהילה תומכת ומעצימה, המאפשרת לנשים להגשים את חלומותיהן ולהפוך אותם למציאות כלכלית יציבה. בעולם שבו עסקים קטנים מתמודדים עם אתגרים רבים, תוכניות כאלה מהוות קרן אור של תקווה והעצמה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here