קרדיט - Canva

אם אתם גרים בשכונה שיש בה הכל, כולל מרפאה למשפחה שלכם, אין סיבה שלא תהיה לכם גם מרפאה לחיית המחמד שלכם קרוב לבית. המרפאה של וטרינר פולג מציעה לכם שירותים רפואיים איכותיים של סגל מסור לחיות המחמד שלכם כך שתוכלו לסמוך עליהם בכל שעה של היום. השירותים כוללים לא רק כל מה שאתם צריכים לחיית מחמד בשגרה, כמו חיסונים, בדיקות ומעקב התפתחות אלא גם שירותי רפואת חירום וטיפולים כירורגיים שונים. כשיש לכם ממש קרוב לבית את המרפאה הטובה ביותר בתחום זה אתם מכוסים מכל הבחינות ויכולים לקבל גם ייעוץ לגבי קשיים ובעיות שיש לכם בגידול חיית מחמד. לא בושה גם לשאול ולקבל ידע נוסף שיקל גם עליכם וגם עליה אם תדעו לטפל בה נכון יותר. השירותים הטובים ביותר מוצעים לכם על ידי ד"ר יובל אטיאס והסגל המסור והאוהב שלו.

מה חשוב לדעת על טיפולים חיוניים לכלבים?

חיי כלב לא תמיד פשוטים כל כך משום שבניגוד למה שחושבים יש להם בעיות מיוחדות בגלל המבנה שלהם, הגזעים השונים ופגמים גנטיים וגם בגלל אורח החיים שלהם שחושף אותם לפגיעות שונות. למשל, החיים קרוב לקרקע חושפים אותם לזיהומים שונים ולמחלות מעיים גם בגלל החיטוט הבלתי פוסק והסיכוי שיידבקו בטפילי מעיים שונים ובטפילים שונים בכלל. המזון שהם אוכלים וגם החובה לתגבר אותם בתוספי מזון שונים כדי לשמור על העצמות ובשיניים שלהם מחייבים גם טיפולי שיניים מיוחדים וקבועים. לכן, טיפול שיניים לכלבים מחיר נוח הוא חיוני לבריאות של כל כלב בכל גזע ומכל סוג. אם אתם רוצים להקפיד על שגרה בריאה של הכלבים שלכם בקשו מידע מלא על כל הטיפולים שאתם צריכים לתת לכלב שלכם, גם טיפולים שלא תיארתם לעצמכם שהם צריכים.

רווחת הכלב מחייבת עוד טיפולים

טיפולים נוספים שכלבים יכולים ליהנות מהם לרווחתם ולאיכות חייהם הם טיפולים שדואגים להיגיינה שלהם, ובעקיפים גם להיגיינה של האנשים שאתם הם חיים. טיפולים נגד טפילים כמו טיפולים נגד פרעושים או קרציות הם טיפולים חיוניים שצריך לדעת איך לתת להם. לא כל חומר נחשב בטוח ולא כל חומר מיטיב עם העור והפרווה של הכלב. זה נכון במיוחד אם יש לכם גם תינוקות וילדים ואתם רוצים להיות בטוחים שאתם משתמשים בתכשירים הנכונים. לקבלת טיפולים כאלה ומידע נוסף כיצד לשמור על הכלב שלכם פנו למרפאה של ד"ר יובל אטיאס, והביאו אתכם את הכלב שלכם כדי להעניק לו טיפולים מקיפים רפואיים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here