אתם לא לבד: הדרך הטובה ביותר להיגמל מהתמכרות

יש לא מעט אנשים שמתמודדים מדי יום עם התמכרות לסמים קלים או קשים, לאלכוהול או להימורים. הם מסבירים לעצמם שיוכלו להפסיק אבל מתקשים לעשות את זה לבד, ובזמן שהם דוחים את הקץ הם מאבדים חברים, משפחה ומקומות עבודה. בדרך הם מסבים לעצמם נזקים בריאותיים משמעותיים למרות שיש דרך אחרת להתמודד עם הבעיה הזו – והיא יעילה יותר. הכוונה היא, כמובן, ליצירת קשר עם "יד הצלה".

על שלושה סוגי התמכרויות

מי שיש לו נטייה להתמכרויות עשוי למצוא את עצמו מול מסכי המחשב שעות ארוכות מדי יום, או לחלופין – הוא עלול לבזבז אלפי שקלים על קניות שאין לו בהם כל צורך אמיתי. אלא שיש גם התמכרויות כבדות שמסבות נזקים גדולים לגוף ולנפש, ולסביבה בכלל. במצבים אלה נדרש תהליך טיפול בהתמכרויות שיאפשר לאדם לזהות את הסיבה האמיתית להתנהגות הכפייתית, ועם הליווי המקצועי של צוות "יד הצלה" ניתן להתמודד עם הכאב ישירות, ולהיגמל מהצורך בסמים, באלכוהול או בהימורים – וגם מהתמכרויות רבות אחרות.

גמילה מסמים? אל תנסו לבד

כל מי שניסה להיגמל מסמים לפחות פעם בחייו מכיר היטב את הקושי, שכן בתהליך גמילה מסמים קלים או קשים מעורב צורך פיזי. אחרי שהגוף התרגל לקבל מינונים משמעותיים הוא דורש עוד, ובהיעדר אספקה מתאימה מתעוררים כאבים עזים לצד תחושות של עייפות ודיכאון, וגם בחילות קשות וחוסר יכולת לישון. אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם הקושי היא לפנות לסיוע מקצועי, זה שיספק את המעטפת התומכת בכל שלב בדרך.

גמילה מאלכוהול בליווי מקצועי

"קריז" אולי מוכר כבעיה מהותית אצל מכורים לסמים, אבל גם אנשים המכורים לאלכוהול מכירים היטב את הצורך הבלתי פוסק בעוד כוסית. כדי להתנתק מהצורך הזה נדרש תהליך מעמיק שיאפשר התמודדות טובה יותר עם הדרישה של הגוף לעוד משקה ועם הרצון לברוח אל העולם המעורפל שמחכה לנו אחרי כמה כוסות. התמכרות לאלכוהול יוצרת תלות משמעותית של הגוף והנפש, ועם תוכנית טיפול המותאמת בדיוק עבורכם תוכלו להתגבר עליה בצורה טובה יותר.

הפתרון היעיל ביותר: מרכז גמילה

בין אם אתם מתמודדים עם התמכרות לאלכוהול, לסמים או להימורים, מרכז גמילה הוא זה שיעניק לכם את הכלים הטובים ביותר לפני היציאה אל הקרב. בזכות התוכנית המקצועית של מרכז "יד הצלה" ובזכות הליווי האישי של הצוות המיומן שנמצא שם בכל שלב בתהליך, אנשים רבים כבר הצליחו להשתחרר משליטתה של ההתמכרות, זו שמאיימת לרסק כל קשר אישי או מקצועי. לתחילת התהליך שלכם צרו קשר כבר עכשיו בטלפון 054-2272002.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here