הובלה עם אריזה

כשעוברים דירה, או עוברים משרד, יש חלק אחד שמפחיד ומלחיץ את כולנו – האריזה. גם אם מדובר בדירת שני חדרים, או משרד ענק, מדובר בתהליך שלוקח לא מעט זמן, מצריך מאיתנו הרבה אנרגיות ובעיקר מחשבה תחילה. אריזה נכונה ויעילה תבטיח שהציוד שלכם יגיע בשלום לדירה או למשרד החדש, ותעזור לכם לחסוך זמן בעת הפריקה.

אריזה מקצועית של חברת ההובלות

הובלות דירה במרכז עם אריזה היא שירות אשר ניתן על ידי חברות ההובלות השונות. זהו שירות שניתן לקבל לכל סוג של הובלה – הובלת דירה, הובלת משרד, הובלת עסק וכן הלאה. כל מה שעליכם לעשות על מנת להנות מהשירות הזה, הוא לאמוד פחות או יותר כמה ציוד יש לכם, לכמה ארגזים תזדקקו וכן הלאה, להרים טלפון לאותה חברת הובלות עמה סגרתם, לפרט בפניה את השירות לו תזדקקו ואתם מסודרים.

במסגרת הובלה קטנה עם אריזה, תשלח אליכם חברת ההובלות נציגים מטעמה, המתמחים באריזת ציוד לפני הובלה. מספר הנציגים יקבע על פי כמות הציוד שלכם. אם מדובר בדירה קטנה של שני חדרים, סביר להניח שנציג אחד יוכל לעשות את העבודה בצורה טובה תוך יום אחד. אם מדובר בדירה גדולה או בעסק גדול, תשלח לכם החברה מספר נציגים, על מנת שכל הציוד יהיה ארוז בבטחה בזמן.

הזמנת חומרי אריזה

אם יש לכם זמן פנוי, תוכלו לארוז את הציוד שלכם באופן עצמאי. על מנת לעשות זאת בצורה מושלמת, כדאי להזמין את חומרי האריזה מחברת ההובלות. החברה תוכל לספק לכם כל סוג של ציוד לו תזדקקו, כך למשל, קרטונים חדשים, נייר דבק עמיד, ניילון בועות ואפילו טושים. את האריזה תצטרכו אמנם לבצע בעצמכם, אך עם הציוד החדיש והאיכותי, תוכלו לעבור את ההובלה בראש שקט.

אריזת ציוד רגיש

לכל אחד יש בבית או במשרד ציוד רגיש או ציוד שביר במיוחד. זה יכול להיות סט הפורצלן שקיבלנו מהדודה, מסך LCD חדש ויקר, מראה, תמונה יקרה לליבנו, או מכשיר חשמלי עדין. ציוד שכזה צריך לקבל טיפול מיוחד ולהארז בצורה מיוחדת, על מנת שיעבור את ההובלה ללא נזק. מומלץ להתייעץ עם חברת ההובלות בצפון לגבי הובלת ציוד רגיש, על מנת לקבל טיפים מועילים.

ותודה רבה לחברת תיק תק הובלות על המידע המעולה והעזרה בכתיבת הכתבה הזו. אתם מוזמנים לבקר באתר הבית של תיק תק הובלות, או ב- טופס יצירת קשר לשירותי הובלות באתר הבית.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here