חבל הצלה משפטי לתסבוכות כלכליות

כולנו חולמים על מצב בו אנו יכולים לחיות את חיינו בבית מעוצב, עובדים במשרה מועדפת וחוזרים למשפחה אהובה ותומכת. אך לעיתים, החלום הוורוד הזה עלול להתנפץ לאור המציאות. אנשים רבים מוצאים את עצמם בחובות כבדים מסיבות כאלו ואחרות, בין אם מדובר על אנשים פרטיים או חברה אשר אינה יכולה לפרוע את חובותיה. קיים אדם אחד שיוכל לסייע לכם באותו הרגע, והוא עורך דין אשר מתמחה בחובות ובפשיטת רגל.

במידה ואתם נמצאים במצב כלכלי בו אין באפשרותכם לפרוע חובות, הרי שאתם זקוקים לשירותיו המקצועיים של עורך דין מומחה לפשיטת רגל. בעת עבודה משותפת, עורך הדין יוכל לאבחן בצורה מדויקת את המצב הכלכלי שלכם ואת מצבם של החובות שהצטברו. לאחר מכם ניתן יהיה לשקול את דרכי ההתמודדות האפשריים, ובעת הצורך ניתן יהיה להגיש בקשה של הליך פשיטת הרגל. דבר אשר יאפשר לכם להתחיל את חייכם ללא חובות או נושים אשר רודפים אחריכם.

מתחילים את החיים מחדש

אין זה פשוט לשרוד בשעה שחובות כלכליים כבדים מרחפים מעל הראש. על מנת לחזור לחיים נטולי חובות יהיה עלים לשקול להתחיל בהליך של פשיטת רגל לאדם פרטי. הדבר יוכל לסייע לכם להחזיר את החובות בגודל האפשרי ומעבר לכך להתחיל את החיים מחדש בעוד שארית החובות נמחקים. הדבר נועד לסייע לעתידם של אנשים אשר נתקלו במצב כלכלי קשה ואין מצליחים לצאת ממנו בכוחות עצמם.

זוכים להחזר על חובות לכם

לעיתים המצב הכלכלי הקשה עלול להיגרם עקב חוב שהצטבר אצל אדם אחר, בעודו אינו יכול לשלם לכם את אשר הוא חייב. במצבים הללו חשוב להיות ערים לרגע בו החייב יכריז על פשיטת רגל. כך תוכלו לבצע תביעת חוב בפשיטת רגל. שימו לב, מועד הגשת התביעה הינו שישה חודשים מיום מתן צו הכינוס מכונס הנכסים לצד החייב, כל תביעה אשר תוגש באיחור תידחה.

לא מתמודדים לבד עם הקשיים

אין ספק כי אדם אשר נקלע למצב המוביל אותו לפשיטת רגל, עתיד להתמודד עם תחושות כאבות ולא נעימות בלשון המעטה. אך חשוב להבין כי אין אתם עומדים לבד במערכה זו. עורכת הדין דנה פלד, בעלת ניסיון מעל לעשות בתחום פשיטת הרגל והחובות תוכל לבוא לעזרתכם ולספק את הייעוץ, הליווי והייצוג המשפטי בעת הצורך. עו"ד פלד מקפידה על ליווי צמוד בכל ההליכים המשפטיים הקשורים לפשיטת רגל. לקביעת פגישה ראשונה התקשרו 050-5732660.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here