חנות נעליים ״נעלי ארו״ תרמה נעלי כלה לכלות נזקקות
קרדיט נעלי ארו

חנות נעליים המתמחה בנעלי כלות תרמה זוגות של נעלי כלה לכלות המתמודדות עם קשיים כלכליים בתקופת הקורונה

תקופת הקורונה היא מאתגרת עבור כולנו. עם יותר ממיליון מובטלים, עסקים רבים שפשטו את הרגל ואנשים שנכנסו לחובות גדולים – אין ספק שהנגיף הביא עמו פגיעה כלכלית קשה. יחד עם זאת, דווקא בזמנים הלא פשוטים האלה, אפשר לראות ערבות הדדית ואנשים הנרתמים ועוזרים זה לזה. כך למשל, ״נעלי ארו״ – חנות נעליים המתמחה בנעלי כלה ונעלי ערב איכותיות תוצרת איטליה, החליטה לתרום נעלי כלה לכלות שידן אינה משגת.

״אנחנו נוהגים לתרום נעליים לכלות מעוטות יכולת פעמיים בשנה, בחג פסח ובראש השנה, כחלק מתרומות פרטיות או במסגרת עמותות שונות כמו העמותה למלחמה בסרטן. כעת בתקופת הקורונה לקחנו חלק בפרויקט של עמותת ׳מברוק׳ המפיקה חתונות לזוגות מעוטי יכולת, ותרמנו נעליים לכלות״, כך מספר יאיר חלמיש, המנהל את ״נעלי ארו״. ״הכלות הגיעו לחנות נעליים, וכל כלה וכלה קיבלה זוג נעליים בהתאם לבחירתה האישית ולצרכים שלה.״

איך הן הגיבו לתרומה שלכם?

״היה מפגש מאוד מרגש איתן. כולנו היינו חנוקים מדמעות מרוב התרגשות. הכלות שמחו מאוד לקבל את הנעליים ואנחנו נהנו לקחת חלק בפרויקט כזה חשוב. לאורך כל השנים תמיד שמחנו לעזור בשעת משבר ולהיות בצד הנותן. הלוואי ותמיד נוכל לעזור ויותר מכך – הלוואי יהיו פחות אנשים הזקוקים לעזרה״.

איך העסק שלכם מצליח להתמודד עם משבר הקורונה?

״כל מדינת ישראל נפגעה ובעיקר תחום האירועים, ואנחנו – חנות נעליים לכלות מהווים חלק מרכזי בתחום. לשמחתנו יש לנו עסק ותיק ויציב ואנחנו נצליח לשרוד את המשבר הזה ולצלוח אותו״.

״נעלי ארו״ היא חנות המתמחה בנעלי כלות ונעלי ערב הממוקמת ברחוב דיזינגוף 118 בתל אביב. החנות הוקמה בשנת 1931 על ידי אברהם ופסיה רוטמן. השניים עלו לישראל מבירת האופנה מילאנו שבאיטליה, שם אברהם עבד במפעל נעליים קטן שייצר נעלי כלות וערב וסומן כבר אז כהבטחה בתחום. לאחר עלייתם ארצה, אברהם ופסיה החלו לתפור יחד נעלי נשים לסביבתם הקרובה. במהרה הנעליים של הזוג רוטמן צברו פופולריות רבה, ו״נעלי ארו״ הפכה למוקד עלייה לרגל עבור הכלות בישראל. החנות מציעה היצע נרחב של נעלי כלה וערב, במגוון סגנונות וצבעים. הנעליים מגיעות עם רפידת נוחות מובנית תוצרת איטליה המעניקה תמיכה לכף הרגל, וכך מאפשרת לכלות לרקוד כל הלילה בנוחות מירבית.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here