Credit: Pixabay.com

מצב נפשי של דיכאון קליני מתמשך יכול לנבוע מסיבות שונות מוות של אדם קרוב, מצב כלכלי מורכב, מערכות יחסית סבוכות ועוד. ניתן לטפל בדיכאון קליני במסגרת הוסטל תל אביב או במקום טיפולי פרטי עבור בריאות הנפש הרצליה. הטיפול כולל מסגרת טיפולים תומכת של פסיכיאטר, עובדים סוציאליים, אחיות ואנשי קהילה, כאשר כולם מהווים עבור המטופל מסגרת טיפולית-מקצועית, עם תמיכה וליווי.

כיצד מתבטא דיכאון קליני עמוק

מי שסובלים מדיכאון עמוק חווים דכדוך, עצבות, חוסר תאבון, חוסר עניין בחיים, חוסר הנאה, עייפות, קושי להתרכז ועוד. חשוב לציין שקשת התסמינים משתנה מאחד לאחר, ולא מדובר על תסמינים קבועים או כולם בבת אחת. מדיכאון קליני סובלים נשים וגברים כאחד.

היכן מתקיים הטיפול בדיכאון קליני

הטיפול מתקיים במרכזי טיפול הוסטל תל אביב או בריאות הנפש הרצליה – שהינם מוקדי טיפול פרטיים באווירה רגועה ונעימה בקרבת הים. הטיפול כולל גישה טיפולית הוליסטית ותרופתית כאחד, וגם סיוע בבני המשפחה ככל שהדבר אפשרי ועדכונים שוטפים עבורם לגבי סטאטוס הטיפול. הטיפול כולל תוכנית טיפול בהתאמה אישית, ובסיום הטיפול המטופל נקלט חזרה בקהילה למטרת המשך התנהלות עצמאית ובליווי של הקהילה.

טיפול ממוקד

במסגרת הוסטל תל אביב או בריאות הנפש הרצליה ניתן להגיע לתוצאות טיפוליות מרשימות. הצוות המקצועי תורם ממיטב הניסיון והידע שצבר, והתוכנית הינה בהובלת המטפל הפסיכיאטר. טיפול בדיכאון קליני הוא בהחלט אפשרי באמצעות תוכנית טיפולית בהתאמה אישית למטופל. מיקומו של מרכז הטיפול הינו פקטור חשוב. טיפול פרטי בקרבת הים מסייע להתמודדות של המטופל עם המצב ולהביאו להישגים.

מסגרת טיפולית בהתאמה אישית

מסגרת של טיפול בדיכאון קליני יכולה להיות בשהייה ביתית או בלינה במקום הטיפול עצמו, או משולבת – זאת בהתאם לצרכי הטיפול ולתוכנית הטיפולית של המטופל וההתקדמות. יש מקרים שבהם נדרשת לינה מחוץ לביתו של המטופל מסיבות אישיות, רפואיות וצרכים שונים. הצוות הינו תומך ומכיל, ומגיע עם קשת של כלים.

תוצאת הטיפול

הצלחת הטיפול יכולה להיות הצלחה חלקית או מלאה. טיפול בדיכאון קליני הוא טיפול עמוק ומורכב, אולם ניתן כמובן להגיע להצלחות מרשימות. נפש האדם היא מורכבת ולא תמיד ניתן לשים את האצבע על הצלחה מלאה או כמעט מלאה. מטרת העל של התוכנית היא להביא להתקדמות והטבה במצב המטופל, באופן כזה שמפלס הדיכאון והתחושות השליליות יפחתו, ואת מקומן יתפסו תחושות חיוביות של מוטיבציה ושמחת חיים.  אצלנו ב"רוח ים", בית מאזן, תמצאו את כל השיטות הכי נכוות לטיפול ממוקד.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here