הרבה אנשים עשויים לחשוב על הקיוסק השכונתי כאשר הם שומעים א המילה "קופה", ואכן קופה עשויה להיתפש כפריט אספנים נוסטלגי, כזה שניתן למצוא בשוק הפשפשים. עם זאת מי שמחזיק בעסק או קצת מבין בתחום, יודע שהקופה של היום רחוקה שנות אור מהקופה של לפני שני עשורים, יודע שכיום מדובר על המילה האחרונה בתחום העסקים, יודע שמדובר על פלא טכנולוגי שמהווה לא פחות ולא יותר מאשר מחשב קטן ומאוד חכם.

עזרה חשובה

אם נשווה בין הקופה של פעם לבין זו של היום, (קופה רושמת ממוחשבת), נמצא שלא רק המראה השתנה, אלא כלל המערכים הפנימיים, הפונקציות שהקופה ממלאת וערך החשיבות שלה אצל כל עסק ועסק. מכאן שאם בעלי עסק מבקשים להתייעל אך יחד עם זאת לא רוצים להחזיק עוד עובד או לחלופין לעבוד שעות נוספות, הם ישמחו לגלות שע"י השקעה חד פעמית של כמה אלפים בודדים, הם זוכים לקבל עזרה מהותית ותמידית עבור ניהול העסק. הכיצד? ע"י רכישה של קופה רושמת ממוחשבת. פשוט, יעיל וכדאי!

להשתתף בתחרות

כיום שהתחרות בכל תחום מאוד גדולה, כל בעל עסק צריך להיות מעורה בנעשה, ליישר קו עם שאר המתחרים ואף להשכיל לפרוץ קדימה- להשאיר את המתחרים מאחור. על מנת לעשות כך יש לנקוט בכול מיני דרכים, אך אחת הדרכים היותר יעילות היא ליישר קו עם שאר העסקים- לרכוש קופות רושמת ממוחשבת. יש להבין שרכישה שכזו מהווה התייעלות בשני מישורים. גם מדובר על עזרה חשובה בניהול שוטף של העסק, (לייצר דוחות, לעקוב אחר המלאי, לשמור על לקוחות, להגדיל את מערך המכירות, להדפיס, לקבל מגוון כספים וכדומה), וגם מדובר על התנהלות יותר נוחה מול הלקוח.

רווח של לקוח

כאשר עסק עובד מול לקוח ע"י קופה ממוחשבת, הוא ראשית כל מקצר את זמן השירות ושנית מונע טעויות מיותרות. מכאן שהלקוחות יותר מרוצים מאופי ההתנהלות הכללי ועל כן הם משליכים את שביעות רצונם על כלל ההתנהלות של בית העסק- עובדה ששוב מובילה ליתרון מהותי.

אופק מערכות – קופה רושמת ממוחשבת, ייעוץ והדגמה חינם בבית העסק. התקשרו 052-7560407

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here