לימודי ניהול פיננסי
קרדיט PIXABAY

הפן הפיננסי הוא אולי בין החלקים החשובים ביותר בכל עסק, קטן וגדול כאחד, והוא מצריך תשומת לב רבה, כולל הבנה מלאה בכל הפרטים שלוקחים בו חלק. התחרות בין בתי העסק השונים, ההוצאות וגם ההכנסות, המצב הכללי העולמי שלא תמיד מאוזן או ידוע, ובאופן כללי היותו תחום נרחב מאד, יכולים להשפיע רבות על הצלחת בית העסק וכל החלטה שמתקבל חייבת לעבור גם דרך פן זה. התנהלות פיננסית נכונה היא כזו שכוללת יישום ובניית אסטרטגיה כלכלית נכונה עבור העסק, הוצאתה אל הפועל וגם ניתוח התוצאות שלה על מנת להשכיל וללמוד כיצד לשנות או היכן הדבר עובד כהלכה.

מה לומדים במסגרת לימודי ניהול פיננסי

לא לכל בעל עסק יש את הכלים ואת היכולת להתנהל פיננסית נכון ומומלץ לו לקחת חלק בקורס ייעודי המכשיר אותו לכך ועוזר לו לגלות את כל החוקים הרלוונטיים לעולם הפיננסי. במסגרת קורס ניהול פיננסי נחשפים המשתתפים בו אל עולם מורכב אך בו זמנית גם מרתק מאד ומקבלים את הידע החשוב, כמו גם את הכלים הנדרשים כדי לקחת את העסק שלהם כמה צעדים קדימה. כולנו יודעים עד כמה המציאות של ימינו, ובייחוד זו הכלכלית, איננה פשוטה ואם יודעים כיצד להתמודד איתה נכון אפשר להצליח במשימה. לימודים אלה עוסקים בנושאים שונים, כמו ענייני מיסוי, כולל חובות ודיווח תמריצים, הם גם עוסקים במושגי יסוד במימון, כולל כדאיות השקעה. הלימודים דנים בנושאים הקשורים לחשבונאות ניהולית, לטעויות העשויות להופיע בדיווח הכספי ומאפשר למשתתפים לרכוש שפה מקצועית פיננסית.

כמה זמן נמשכים לימודי ניהול פיננסי

לימודים אלה כולל כ-12 מפגשים, אותם מעבירים מיטב המנחים והמרצים בתחום. מדובר במפגש אחת לשבוע, מפגש בן 4 ורבע שעות. מפגשים אלה דינמיים, מרתקים מאד והם עוסקים במגוון רחב של התחומים הקשורים לעולם הפיננסי, לרבות היכולת להעריך שווי של נכסים וגם חברות. בסיומו של הקורס יכולים הבוגרים לצאת לדרך וליישם את כל אשר למדו, באופן פעיל, בחברה שאותה הם מנהלים או בה עובדים.

למי הקורס מתאים

קורס זה מתאים למנכ"לים ולסמנכ"לים, הוא מתאים לבעלי עסקים מכל מיני תחומים וגם ליזמים, הוא מתאים לרופאים, לעורכי דין, לאנשי הייטק וליועצים עסקיים ובאופן כללי הוא תורם לא מעט לכל מקבלי ההחלטות הבכירים שאינם מחזיקים ברקע פיננסי או ברקע חשבונאי ברמה כזו או אחרת.

מהם בדרך כלל תנאי הקבלה

רקע עסקי תורם רבות בהשתתפות בקורס אך אין תנאי קבלה מסוימים אליו. יחד עם זאת, אנשים המגיעים מהעולם העסקי ונמצאים בתפקידים בכירים, החושפים אותם לא אחת אל העולם הפיננסי, יחזיקו בידע בסיסי כלשהו שיעזור להם להבין בצורה מוצלחת יותר את הנלמד בשיעור.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here