קרדיט - Canva

אחד התהליכים שקורים אצל חלק מהמתבגרים הוא צמצום המעגל החברתי, הסתגרות והתבודדות. לא קל להגיע לנער/ה בגיל ההתבגרות ולגרום להם לשנות הרגלים או גישה. כדי לעשות זאת כדאי להגיע למטרה בדרך עקיפה ולא להטיף להם ולדבר איתם באופן ישיר על העניין. כך לדוגמה, אימון כושר לנערות יכול לעניין מאוד נערה מתבגרת אשר המודעות למראה החיצוני והגוף שמשתנה מעסיק אותה מאוד. יחד עם חיזוק הגוף והעבודה על הכושר הגופני היא גם תכיר בנות נוספות ובשלב מסוים, גם אם היא ביישנית וסגורה, יווצר חיבור. החוג יעזור לה גם להעלות את דימוי הגוף ובכלל את הביטחון העצמי שלה, מה שחשוב בכל גיל אך במיוחד בגיל ההתבגרות.

לשפר את התחושה ומצב הרוח בעזרת עבודה על הגוף

תמיד אומרים שגוף ונפש הם אחד. הדבר נשמע כמו סיסמה עד שמנסים ורואים עד כמה הדבר נכון. אם אתם בתקופה פחות טובה בחיים (בואו נאמר את האמת: כולנו בתקופה פחות טובה אחרי ה 7 באוקטובר…) ורוצים להרים את עצמכם למעלה, עבודה על הגוף תסייע לכם בכך מאוד. הדבר נכון לכל גיל, החל ממתבגרות אשר עבורן אימון כושר לנערות משחרר תחושות ואנרגיות לא טובות ומטעין את הגוף והנפש מחדש, דרך ילדים אשר רוקדים, מתאמנים ומוציאים אנרגיה ועד מבוגרים אשר  בעזרת חוגי עיצוב וחיזוק הגוף או פילאטיס מרגישים חזקים ובטוחים יותר בעצמם. כל אחד  יכול למצוא את הפעילות הגופנית המתאימה לו, כאשר בחוגים יש יתרון נוסף על פני הליכה או ריצה לבד והיא מפגש קבוע עם אנשים.

מה לבדוק כדי למצוא את המקום הנכון להתאמן בו

חוגי תנועה הם חלק חשוב מכלל החוגים שישנם לילדים, כאשר לילדן יכול להיות גם יותר מחוג תנועה אחד. לכן, כדאי למצוא את המקום או הסטודיו בו תרכזו את חוגי התנועה של הילדים יחד. חשוב לבחור מקום שזהו תחום ההתמחות שלו, מקום המבוסס כולו על תחום התנועה לסוגיו ולכן גם המקצועיות בו גבוהה יותר. כל חוגי התנועה נמצאים תחת אותה מעטפת של מנהל הסטודיו שחשוב שיהיה בעל ניסיון רב. כדאי גם לבדוק מהו הניסיון של כל אחד ממדריכי החוגים. בחרו סטודיו המציע מגוון חוגים שונים לגילאים שונים, כמו חוג ריקוד לילדות לצד פילאטיס בשבילכם או אקרובטיקה לילד או הילדה הקופצניים. בחרו מקום שיהיה לכם נוח להגיע אליו ושלצד המקצועיות יהיו בו יחס אישי ואווירה נעימה.

הסטודיו של חן מלכה ביבנה ובבת ים כולל את כל מה שצריך כדי שהמתאמנים בו יהנו ויתפתחו: מקצועיות הן של מנהלת הסטודיו והן של המדריכים, ציוד מתאים, יחס אישי ונעים ויצירת קהילה של ממש. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here