מהם פתרונות מחשוב לעסקים?

כיום כל עסק נשען במידה רבה מאוד, ולעיתים אף לא יוכל להתקיים, ללא מחשוב, מה שמצריך כמעט מכל בעל עסק לקבל איזה שהוא סוג של שירות בתחום. בין אם מדובר בייעוץ ראשוני לגבי התאמת הציוד הממוחשב אל בית העסק על פי צרכיו, או אם מדובר בשדרוג, תיקון או פתרון תקלות, בכל שלב בחייו של העסק ישנו צורך רב בקבלת שירותים שונים ומגוונים בתחום. לספק שירותי המחשוב שלכם בעסק ישנה חשיבות רבה, כי לרוב כל התקשורת של העסק מבוססת על הציוד הממוחשב.

אילו דברים שכוללים פתרונות מחשוב לעסקים כדאי להכיר?

שירותי מחשוב לעסקים כוללים מספר רב של שירותים אשר נדרשים כמעט עבור כל בית עסק, הנה כמה מן התחומים והשירותים בנושא המחשוב אשר יש לוודא כי ספק שירותי המחשוב שלכם אכן מציע:

  • שירותי טכנאי: על מנת לשמר את ציוד המחשוב במיטבו נדרשת תחזוקה שוטפת וטיפול נכון בתקלות, יש לשדרג את המערכות ולעדכן אותן, כדי לייעל את עבודתן ואת העבודה של העסק.
  • שירותי ענן מתקדמים: כל המידע אשר נמצא ברשות העסק צריך להיות מאוחסן, ועד היום נדרש לכך מקום פיזי, על גבי כונן או דיסק, וכיום ישנה אפשרות זולה ויעילה – אחסון הנתונים על גבי ענן, שהוא מעין מחסן וירטואלי עבור כל סוגי המידע.
  • שירותי אבטחת מידע: כאמור, כל בית עסק מחזיק במידע ממוחשב, כאשר יש הכרח של ממש לוודא כי המידע הזה נשאר חסוי וזמין אך ורק עבור שימושו של בית העסק לצרכי התנהלותו התקינה, בין אם מדובר בפרטים אישיים של לקוחות, או מידע עסקי אשר יכול להזיק לעסק במידה ויגיע אל המתחרים וכדומה.
  • מכירת ציוד היקפי: כל הציוד הדרוש עבור הפעלת עסק החל ממצלמות אבטחה, דרך מכונות צילום וכן הלאה.

פתרונות תקשורת לעסקים

לנושא המחשוב בעסקים ישנו ענף נפרד והוא פתרונות מחשוב לעסקים. התקשורת ומהמחשוב שבעסק בעלי חשיבות רבה, אם לא הרבה ביותר. כך לדוגמא כאשר אין תקשורת במחשבים, הקופה לא תוכל ליצור קשר עם חברת האשראי ועסקאות יכולות להתפספס, שידור נתונים נפגם ותהליכי עבודה סובלים מכך.

כאמור, עניין נוסף הוא גיבוי ענן לעסקים. אכן, גיבוי הנתונים והמידע של העסק על גבי ענן הינו פתרון נהדר, אך אין באפשרות בית העסק לבצע זאת בעצמו, ויש למצוא ספק איכותי לכך. CompBiz הינה חברה וותיקה המספקת את כל פתרונות המחשוב המתקדמים עבור עסקים. התקשרו 073-737-2280.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here