משחקים עם מגנטים לילדים

עולם המגנטים לילדים הוא משעשע, צבעוני, שמח מלא דמיון. ישנם מגנטים המשמשים לפיתוח הדמיון כמו סיפורי מגנטים, ממש מגנטים עם מילים או תמונות המרכיבים סיפורים. הלידים יכולים להרכיב את הסיפור בכל פעם באופן אחר על ידי סידור שונה של המגנטים.

ישנם מגנטים ההופכים את הלמידה לאקטיבית, יוצרים חווית משחק תוך כדי שימוש במגנטים של אותיות ומספרים – כך באמצעות חוויה של מגנטים הילדים יכולים לתרגל קריאה, כתיבה וללמוד אפילו חשבון. ישנם משחקי מגנטים המפתחים את החשיבה והדמיון כמו פאזלים ממגנטים, מגנטים עם דמויות של פיות, פיראטים, כלי תחבורה, חיות, בובות וישנם מגנטים שפשוט משמשים לקישוט והנאה.

ישנם גם משחקי מגנטים בהם ניתן להרכיב פרצופים שונים על ידי צירוף מגנטים של איברים, מגנטים של אקססוריז כמו כובע, משקפיים, פפיון. היופי במגנטים הוא שניתן להרכיב בכל פעם סיפור שלם השונה לחלוטין מהאחר על ידי הרכבת תפאורה שונה מהמגנטים.

ישנם משחקי מגנטים המגיעים עם מספר לוחות מגנט עם ציורים שונים על גביהם שיוצרים בכל פעם תפאורה שונה למשחק. אותו דבר בדיוק קורה עם כרטיסי ביקור, בדיוק אותו תסריט.

כל לוח מגיע עם כשלושים עד ארבעים מגנטים מעוצבים וצבעוניים ליצירת דמויות וזירת המשחק. משחקי מגנטים מתאימים לילדים בגילאים שונים. הם מפתחים את החשיבה ומוסיפים להנאה כי צריך לחבר את החלקים באופן הגיוני, להפעיל את המוח וזה משפר את התגובה הטבעית של הילדים, משפר אצל הילדים את הרצון והיכולת להתחיל את המשחק כפרויקט ולסיים אותו.

משחקי מגנטים הם משחקים חכמים המקנים לילדים חשיבה יותר רחבה ומופשטת. משחקי חשיבה בהם ילדים משחקים בעודם קטנים מפתחים מאוד את יכולת החשיבה והלמידה שלהם לעתיד. משחקי המגנטים מעוררים עניים כי הם מיוחדים ושונים ממשחקים אחרים. הם צבעוניים, בולטים, מפעילים את חוש המישוש ואת חוש הראייה. המחק הוא תלד מימד ודינאמי. מזיזים את המגנטים, מצמידים ומורידים אותם.

הילדים מגיבים ומתמודדים את כל מיני סיטואציות ובעיות שצפות מהמשחק. הילדים של היום מאסו כבר במשחקים בנאליים, פשוטים ולא מקוריים, הם מחפשים את המשחקים המיוחדים עם משהו שייחד רק אותם מהאחרים. משחקי המגנטים עונים על המטרה הזו. היופי הוא שניתן על ידי שינוי התכנים, להתאים את המשחק לגילאים שונים. ניתן לקנות לוח מתמגנט גדול ובכל פעם להוסיף עוד ועוד מגנטים עם נושאים שונים.

אם אתם מחפשים מתנה מרהיבה ומקורית לילדים ורוצים לרתק את ילדיכם למשחק חדשני ושונה משאר המשחקים שלו, שגם יפתח את החשיבה שלו, גם ישפר את המיומנויות שלו בין אם בחשבון, בין אם בעברית או אפילו על מנת ללמוד את החיות, הצבעים, הצורות ועוד. קנו לו משחקי מגנטים מאתגרים ומעניינים. ברכישת מגנטים נוספים המשחק יכול להתאים גם למבוגרים כמובן, ההורים יכולים להצטרף לילדים ולהנות ממשחק רצוף חוויות ומגנטים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here