משטחי פרסום ממותגים

בעלי עסקים יכולים להעניק לעובדים שלהם מתנות אשר יביאו לשתי תוצאות מקבילות. מצד אחד, העובדים ישמחו לקבל מתנה יפה ושימושית, מאידך המתנה תישא את שם העסק ותהפוך לפרסומת מוסווית שתסייע בקידומו. רכישה מסיבית של מתנות לעובדים היא דרך מצוינת לשמח אותם ועל הדרך לתרום גם לעסק על ידי פרסום על גבי המתנה.

היומן הממותג שלי

אחת המתנות היותר מתאימות במקרה זה הם יומנים ממותגים שכן הם בעלי שטח פנים שניתן לפרסם עליו את שם העסק באופן מעוצב ויפה:

  • כדאי לפנות לחברה שעוסקת בהדפסה על גבי פריטים שונים בצורה איכותית.
  • היות השימוש ביומן הוא יומיומי אז כל מי שיתקל ביומן ייחשף לשם החברה, לסמל ולפרטים נוספים.
  • אם מדובר על אנשי מכירות הרי שהחשיפה תהיה עצומה שכן אנשים כאלו פוגשים עשרות אנשים ביום.
  • חשוב שההדפסה תהיה ברמה גבוהה ומותאמת לסוג של היומן כך שכל מי שייחשף אליו ישים מיד לב לעיצוב.

לוח שנה על המקרר

כל אחד עושה שימוש כל שהוא בלוחות שנה, וגם כאשר מיטב האפליקציות עומדות לרשותנו עדיין נעיף מבט חטוף בלוח השנה שנמצא במקרים רבות תלוי על קיר או במגרה. לוח שנה מגנטי הוא פתרון מצוין לכל מי שמעוניין שהמוצר יעמוד מול העיניים שלו כך שהוא יוכל לעשות בו שימוש נוח. ככל שמדובר על לוחות שנה יש לקחת בחשבון שהם אמורים להיות עמידים לפחות למשך שנה שלמה. על כן מומלץ לפנות לחברת דפוס מקצועית שמכירה את התחום והיא תדע כיצד לארגן לכם כל מספר של לוחות שנה מבלי להתפשר על הרמה העיצובית.

חשוב שלוח השנה יהיה צבעוני וברור וניתן גם להדפיס על גביו כל סוג של לוגו או שם חברה. אפשר לשלב תמונות נבחרות של מוצרי החברה העיקרים או תמונות של נוף.

פנקסים ועוד

הדפסת פנקסים אמורה להיות פרקטית מאוד ורבים סבורים שאין כל טעם לעצב אותם או לדאוג לצורה שלהם. למעשה ניתן להשיג פנקסים מותאמים באופן אישי לסוג העבודה שלכם כך שתוכלו לעבוד באופן מסודר ועל הדרך להרשים את הלקוחות. גרף פרינט בע"מ עוסקת בכל עבודות הדפוס ועושה זאת ברמה הגבוהה ביותר כבר עשרות שנים. מומלץ לפנות רק לחברות מקצועיות מסוג זה שיבצעו בעבורכם את ההדפסה.

התקשרו עכשיו :  08-9256712.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here