פרסום בגלובס בתקופת הקורונה
מקור pixabay

התפרצות נגיף הקורונה הביאה עמה הצפה של קשיים בריאותיים, לוגיסטיים ומנטליים במקביל, מה שמאלץ אנשים מכל רחבי העולם וכמובן גם בארץ, להתמודד עם מצב שכמעט שום דבר לא היה יכול להכין אותם אליו מראש. חלק לא מבוטל מן האתגרים האלו הוא הנושא הכלכלי ובפרט המשך הפעילות של עסקים בכל הגדלים. למרבה הצער, מדי יום נסגרים עוד עסקים בכל רחבי הארץ ומצטרפים לסטטיסטיקה העגומה של בעלי עסקים שפשוט לא עמדו בהשלכות של "המגפה הכלכלית". זה הזמן לוודא שאתם נמנעים מכך ועושים זאת בצורה האידיאלית. למשל, באמצעות פרסום בגלובס, שיש לו כמה יתרונות שאולי יפתיעו אתכם.

למה דווקא פרסום בגלובס?

עיתון גלובס הוא עיתון הכלכלה המוביל בישראל, עם תפוצה יומית של מאות אלפי קוראים. בזמנים בהם הנושא הכלכלי מעסיק יותר אנשים מאי פעם, פרסום בגלובס משמעו הגעה מהירה ומדויקת ל "קהל שבוי" הקורא בשקיקה את התכנים המופיעים בעיתון ומנסה לנכס לעצמו תחושת שליטה בכאוס הכלכלי שנוצר בעקבות משבר הקורונה. העיתון פונה לקהלי יעד גדולים ומגוונים, אשר המשותף לכולם הוא הרצון להתעדכן בחידושים הכלכליים האחרונים וידיעות אקטואליות בתחום. לכן, פרסום בגלובס מאפשר לכם כבעלי עסקים להגיע תוך זמן קצר לקהל יעד נרחב ולפרסם את השירותים והמוצרים שלכם.

לגלגל את המסר

פרסום ברשתות החברתיות או בטלוויזיה הוא מוגבל מהבחינה שהוא מגיע רק לאותו אדם הנחשף אליו והוא קיים רק באותו מסך בו הוא צופה. לעיתון לעומת זאת יש נטייה להתגלגל מיד ליד ולהגיע גם לאנשים שאינם מנויים רשמיים שלו או שלא קוראים אותו באופן קבוע. לכן, פרסום בגלובס מאפשר לכם למקסם את קהלי היעד שאתם מגיעים אליהם ולאסוף לקוח אחרי לקוח באמצעות חשיפה נרחבת אל המותג שלכם והמסר הערכי העומד מאחוריו.

פרסום באתר גלובס הוא חסר תחליף

שלא כמו שיווק דיגיטלי, על ידי פרסום בעיתון פשוט אי אפשר להתעלם. לא מופיע בו לחצן של "הסתר את המודעה" ולא מדפדפים בעיתון באותה מהירות בה האצבע גוללת במורד המסך בטלפון החכם. מדובר על תהליך הרבה יותר איטי ומקיף ובדרך כלל מי שצורך עיתונות כתובה גם מתאזר במספיק אורך רוח על-מנת לקרוא ולעבד את כל התכנים הרלוונטיים לגביו. לכן, פרסום בגלובס מאפשר לכם כבעלי עסקים להגיע לקהל סבלני ופתוח ולהעביר לו את המסר השיווקי שלכם מבלי לחשוש שהוא פשוט יגלול את המודעה שלכם למטה או יתעלם ממנה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here