פתרונות קירור תעשייתיים

עסקי המזון זקוקים לפתרונות קירור ורבים מהם לפתרונות קירור תעשייתיים. בזכות הקידמה מתאפשר לנו לאחסן בתנאים אופטימאליים את המצרכים וגם מוצרי מזון מוכנים למשך זמן ובנפח גדול. יחד עם זאת שמדובר במכנה המשותף לעסקי מזון רבים, העסקים השונים זקוקים לפתרונות קירור שונים בהתאם למאכלים שהם מגישים ולסדר הגודל של המטבחים שלהם.

דואגים לנפח קירור מספק

במידה ואתם זקוקים לנפח קירור גדול, עוצמתי וייעודי, מקרר תעשייתי הינו פתרון הקירור העדיף עליכם. מקררים תעשייתיים יכולים לאפשר אחסון גדול והם מאפשרים לנו לאחסן שתיה, מזון ופריטים נוספים. על מנת להשלים את צרכי הקירור של המטבח, נעשה שימוש במקפיאים תעשייתיים בהם נוכל לאחסן לטווח הארוך יותר (בהתאם למוצרים).

זקוקים לקירות שקופים למקרר?

מקרר ויטרינה הינו מקרר אשר מאפשר לנו לראות את תכולת המקרר. הפירוש של המילה 'ויטרינה' הינו זגוגית והמקור של המילה הוא מהשפה הצרפתית. לעיתים רק דלת המקרר תהיה שקופה וישנם גם מקררי ויטרינה שגם הקירות שלהם שקופים כך שניתן לראות את תכולת המקרר מכל כיוון. מכיוון שמקרר ויטרינה ממוקם לרוב בחזית המסעדה, באזור הקרוב לסועדים, חשוב שבעת בחירת מקרר ויטרינה תבחרו באחד שמידת הרעש שהוא מייצר אינה עולה על הרצוי. אלמנט חשוב במקררים מסוג זה הינו כמות המדפים. אמנם במקררים אחרים נרצה למלא אותם כמה שיותר אך כאשר מדובר במקרר שנועד לשרת את הלקוחות, המטרה הינה גם עיצובית ומעבר לכך, במידה ומדובר במקרר שהלקוחות פותחים בכוחות עצמם ומוציאים שתייה לדוגמא, לא נרצה שיהיה להם קשה להוציא את השתייה מהמקרר.

מטבחים בשריים

במידה ואתם מכינים מנות בשריות במטבחים שלכם, ייתכן ואתם מעוניינים להגיש גם בשר מיושן. הדרך הנכונה ליישן בשר הינה במקרר יישון בשר ייעודי מכיוון שבעת שננסה ליישן את הבשר במקרר הרגיל, הדלת תיפתח ותיסגר פעמים רבות.

תצוגה ואחסון מתקדמים

עסקים רבים זקוקים למקפיא שוכב על מנת שזה ישמש לתצוגה בעבור קהל הלקוחות שלהם. מקפיאים אלו משמשים פעמים רבות לשירות עצמי. בעת בחירת מקפיא שוכב, ניתן להתחשב בכמה גורמים כמו האם המקפיא מכיל מנגנון להפשרה עצמית כדי למנוע הצטברות קרח שפוגעת בטריות המזון, אחסון חכם יותר ועוד.

פתרונות הקירור של מילוא קירור חיפה בע"מ

חברת מילוא קירור חיפה בע"מ עוסקת בייבוא, שיווק ומכירה של פתרונות קירור לעסקים. בהיצע של החברה תוכלו למצוא מעדניות, מקררים פתוחים ייעודיים, מקפיאי תצוגה ואחסון ועוד. החברה מתמחה במתן שירות מעולה ומוצרים איכותיים במחירים משתלמים. התקשרו עכשיו 3562*.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here