צאט בוט בחנויות איקומרס- הפתרון הטוב ביותר לאפסיילים וקרוס סיילים בשנת 2020

הוספת צאט בוט לחנויות איקומרס התגלה כיותר מסתם טרנד לעסקים אונליין. זו עובדה ידועה שבשנים האחרונות חנויות איקומרס מוצאות באופן קבוע דרכים יצירתיות לנצל את הצאט בוט שלהם על מנת לייצר יותר לידים ומכירות אונליין בחנות שלהם וגם להגביר את יעילות שירות הלקוחות שהם מספקים ללקוחות. צאט בוט לחנויות איקומרס ממש לא דורש השקעה כספית גדולה או פיתוח מורכב מדי, ובזמן קצר אפשר להגיע לתוצאה מעולה של צאט בוט שהוא גם איש מכירות ששולט במוצרי החנות, וגם נציג שירות לקוחות נהדר. במאמר הזה נסביר כיצד הצאט בוט הוא כל כך יעיל באפסיילים וקרוס סיילים ולמה אתם חייבים לשדרג את החנות שלכם בצאט בוט שיעזור לכם להגדיל את המכירות מהגולשים שמגיעים לחנות.

בתור אתר מסחר מקוון, אתם כבר יודעים את מיקום הלקוחות שלכם באתר, בנוסף להיסטוריית הרכישות שלהם. זה מציב אתכם בעמדה נוחה להציע להם מוצרים קשורים או מפותחים יותר ולהגדיל את הסיכוי שיוציאו כסף באתר שלכם כאשר הם מעוניינים לבצע רכישות חדשות. אפסיילים וקרוס-סיילים הם יתרונות חזקים ביותר שאפשר להשיג בעזרת צאט בוט.

ניקח לדוגמא את איתמר. לצורך הדוגמא, איתמר הוא גולש שמחפש כרגע טרמפולינה לחצר שלו.

כשאיתמר נכנס לאתר הצאט בוט מקדם את פניו ואת פני כל הגולשים בפניה הזאת:

צאט בוט: "שלום וברוכים הבאים לאתר שלנו! יש לנו עד סוף השבוע מבצעים מיוחדים על כל ציוד הספורט שבאתר: משקולות, טרמפולינות, חדרי כושר ביתיים, תוספי תזונה ועוד!

תרצה שנציג שלנו יחזור אליך עם עוד מידע על המבצעים שלנו ויעזור לך למצוא את המוצר שאתה מחפש?"

מכיוון שאיתמר הגיע לאתר דרך קמפיין פרסומות בגוגל או בפייסבוק של אחד מהמוצרים האלו איתמר הוא בעצם לקוח "חם".

איתמר הוא גולש "חם" שסביר להניח שמעוניין לרכוש או לפחות לקבל מידע לפני רכישה. באמצעות הפיצ' המכירתי הנכון הצאט בוט יודע בסבירות גבוהה לקדם את איתמר לכיוון השארת ליד בצאט בוט- ואל עבר המכירה.

בצורה זו הצאט בוט בעצם יכול לעזור לבעל החנות לבצע קרוס-סייל. איתמר הגיע לאתר דרך פרסומת מסוימת והצאט בוט עזר לו להבין שיש מבצע שחבל להפסיד ומשכנע את איתמר להשאיר ליד- ואיש המכירות כבר יוכל להגדיל את המכירה לאיתמר בצורה טלפונית.

בואו נבחן דוגמה נוספת, בה אנחנו חוזרים לשלב בו איתמר חיפש לרכוש טרמפולינה. הביטו בהודעה הזו שהצאט בוט כותב בעמוד הטרמפולינות באתר:

צאט בוט: "יש לנו מגוון רחב של טרמפולינות בגדלים שונים של המותגים המובילים, וכמו כן יש לנו עד סוף השבוע מבצע נוסף במחלקת הטרמפולינות והילדים. לקבלת עוד פרטים הקלד כאן את מספר הטלפון ונציג שלנו יחזור אליכם עם כל המידע על המבצעים".

הסוג הטוב ביותר של שירות לקוחות הוא "מיידי"

העובדה שלקוחות בדרך כלל קצרים בזמן לא משפיעה רק על החלטות הרכישה שלהם. גם כשהדבר נוגע לשירות לקוחות, עסקים מקוונים צריכים להיות מהירים ביותר בתגובותיהם לשאלות ותלונות. שאלות ותלונות רבות מתקבלות בערוצי מדיה חברתית, מה שמכריח את העסק המקוון להיות קפדנים בנוגע לתקשורת עם לקוחותיהם במדיה החברתית.

בניית צאט בוט היא פתרון יעיל לבעיה זו. צאט בוט יכול לתקשר עם גולשים רבים בו זמנית, ומסוג לעבד כמויות גבוהות של בקשות בו זמנית, מה שמוביל לפחות לקוחות לא מרוצים. למעשה, סקרים מראים שעסקים אשר מגיבים לשאלות לקוחותיהם במדיה החברתית יכולים להגביר את ההכנסות שלהם ב-20-40%. זהו נצחון לכל הצדדים, מאחר ומחיר יצירת צאט בוט לשירות לקוחות מיידי הוא נמוך ביותר.

במידה ואתם מעוניינים לבנות צאט בוט לאתר שלכם, אתם מוזמנים לבקר באתר של וירטואל ספיריטס ולהנות מ-30 ימי ניסיון חינם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here