אוהל להשכרה – מחיר שבהחלט שווה את זה
מקור bambuk-events.co.il

אוהל הינו מוצר שכבר מזמן אינו משמש רק עבור טיול במדבר או בכנרת. כיום ניתן למצוא אוהלים בגדלים עצומים אשר משמשים גם לצרכי אירועים ושניתן לשכור לפי הצורך. ישנם מספר פרמטרים שחשוב לבדוק כשבוחרים אוהל להשכרה מחיר הוא אחד החשובים בהם. בשורות הקרובות נסקור את טווחי המחירים כך שתבינו ממה הם מושפעים בדיוק.

היתרונות של אוהל לאירוע שלכם

שווה מאוד להשכיר אוהל לקראת אירוע גדול שכן מדובר במבנה מאוד יעיל, שמוקם ומפורק בקלות ובמהירות ומספק הגנה מושלמת מפני מזג האוויר, ללא צורך באישורים כלשהם. באופן זה תוכלו לקיים אירוע בחצר או על הגג הפרטיים שלכם מבלי להיות תלויים בחסדי השמש או העננים, ולספק לאורחים שלכם נוחות מירבית. חברות רבות מציעות שירותי השכרת אוהלים לאירועים בימינו, והן עושות זאת תוך התאמת האוהל באופן מושלם לסוג האירוע, מטרותיו וצרכי העיצוב שלו. האוהל יכול להיות בדמות ציליית \"שאנטי\" ענקית שתחתיה מציבים שולחנות, כסאות, פופים ופינות זולה, מה שמאפשר קיום חתונה, בר/בת מצווה וכל אירוח שמח אחר בצורה קלילה ומשוחררת, אך יכול להיות גם בצורה יותר סגורה ורשמית, מה שיכול להתאים לצרכי כנסים, סוכות אבלים ועוד.

אוהל להשכרה – מחיר שנקבע ע\"פ מספר פרמטרים

חברה איכותית תציע לכם עבור אוהל להשכרה מחיר שנע בין 600 ל- 3,500 שקלים ליום. מחיר ההשכרה המדוייק נקבע על פי מספר פרמטרים מרכזיים:

  • גודל – ככל שהאוהל גדול יותר כך מחירו עולה בהתאם.
  • אטומים לעומת פתוחים – ישנו שוני במחיר בין אוהלים אטומים לחלוטין (אוהלים שכאלה אף ניתנים למיזוג) לבין כאלו יותר מאווררים שנועדו בעיקר להגן מפני השמש.
  • רמת סינון קרינה – ככל שהבד איכותי יותר כך הוא מגן בצורה מוצלחת יותר מפני השמש וגם המחיר שלו יעלה.
  • פשוט לעומת מותאם אישית – ישנן חברות שמציעות אוהלים פשוטים וסטנדרטיים ואילו אחרות מציעות שפע של אפשרויות מבחינת עיצובי האוהלים והפרטים שבהם, למשל מספר החלונות, מיקום הפתחים וכו\'.
  • התקנה – כשמדובר בהתקנה פשוטה המחיר אמור להיות נמוך יותר מאשר התקנה שכוללת עבודה על פני שטח משתנים או אקלים בעייתי (למשל, מקום שמאופיין ברוחות חזקות) שמחייבים שימוש בפתרונות מורכבים יותר מבחינת יישום האוהל בשטח.

מעבר לזאת, חשוב לבדוק מראש האם מחיר ההשכרה כולל רק את המחיר האוהל עצמו או גם שירותים נוספים כגון הובלה, התקנה ופירוק של האוהל. בחברות מובילות יציעו לכם עבור אוהל להשכרה מחיר שכולל בתוכו גם את כל השירותים הללו ואף אפשרות להזמנת שירותים נלווים נוספים כגון אספקה של שולחנות, כסאות, שטיחים, פופים, שירותי גנרטור, תאורה ומיזוג אוויר.

מחירים רווחים בתחום

להלן דוגמאות למחירים של כמה מהאוהלים היותר פופולאריים בתחום ההשכרה:

  • ציליות אוהל שאנטי של 50 מ\"ר – המחיר הוא כ- 600 שקלים ליום השכרה.
  • אוהלים של 60 מ\"ר לצרכי אירועים – בהם ניתן לקבוע את כיוון הכניסה, מיקום הדלתות והחלונות, יעלו לכם בסביבות ה- 2,000 שקלים ליום.
  • אוהל אבלים עם חלונות ודלתות בגודל של 40 מ\"ר – עבור סוג זה של אוהל להשכרה, מחיר של כ- 2500 שקלים לשבוע הוא סביר בהחלט, ויהיה כולל בתוכו גם אספקת כסאות ומספר שולחנות לפי הצורך.

אוהלים לאירועים קטנים יותר (בשטח של 18, 24 ו- 40 מ\"ר) יעלו לכם כ- 1300, 1500 ו- 1,700 שקלים בהתאמה ליום השכרה בודד.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here