קרדיט PIXABAY

על הכלב נאמר שהוא חברו הטוב של האדם. אז איך דואגים לחבר טוב? דואגים להזין אותו באוכל בריא. רוצים לדעת איפה מוצאים אוכל לכלבים בחיפה? חנות ציפורים בראש תספק לכם את התשובה. בחנות ציפורים בראש תמצאו את המזון שמיועד עבור חברו הטוב של האדם. לא כל אוכל הוא טוב ומתאים לכלבכם הנאמן.

מהו אוכל בריא מזין לכלבים ?

נטיית המחשבה האוטומטית שלנו בני האדם לעניין האוכל הטבעי לכלבים הוא שבשר נא מספק את הפתרון הטוב ביותר להזנת הכלב. אנחנו בטוחים שאך טבעי ונכון לתת לחיית המחמד הנאמנה שלנו נתח בשר נא כמקור למזון טוב. אך מחקרים מראים שההיפך הוא הנכון. להאכיל את חיית המחמד שלכם בבשר נא זו ממש סכנה בריאותית שיכולה להוות מקור להרעלת מזון. לא כל אוכל מתאים ונכון עבור כלבים. הנה כמה נתונים שחשוב שתדעו על מזונו של הכלב:

  • שאריות בשר ובשר מאיכות ירודה המלאה בתוספים ורכבים הקשים לעיכול ועל כן אינם מזינים את הכלב ולא מספקים את צרכי מזונו.
  • נהוג לחשוב שאכילת בשר נא לכלבים היא בדיוק מה שהם זקוקים לו. אך ההפיך הוא הנכון. לתת לחיית המחמד שלכם לאכול בשר נא, מחקרים מראים שהוא יכול להוות סכנה בריאותית של ממש כשזה עלול לכלול הרעלת מזון. ואף יש תורם לחוסר איזון בתזונה. ואין בזה שום יתרון תזונתי.
  • ישנם מזונות שבני אדם אוכלים ללא כל בעיה, אך לכלבים הם ממש מסוכנים- שוקולד, בצל, שום, חלב ועוד הם חלק מהמזונות המסוכנים לכלבים לאכילה.

לכן כאשר אתם מחפשים אוכל לכלבים בחיפה, תמצאו את האוכל המותאם והמזין ביותר עבור כלב הבית שלכם בחנות ציפורים בראש.

 

אתם מגדלים כלב או יותר ומתגוררים באיזור חיפה והסביבה, זכיתם. בחיפה תוכלו למצוא את חנות ציפורים בראש. חנות לבעלי חיים שמספקת עבורכם את כל מה שאתם צרכים כדי לטפל ולטפח את חיית המחמד האהובה שלכם. בחנות ציפורים תמצאו מזון יבש המותאם לכלבים בוגרים בהתאמה לגזע הכלב, לגורי כלבים, מזון רטוב מעולה ומזין ואף חטיפים. צרו קשר עם חנות ציפורים בראש ובדקו מהו המזון שיתאים בדיוק לכלבכם האהוב.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here