קרדיט לתמונה: homeetec.co.il

מתגים הם כעת חלק חשוב מהאופן שבו דירה נראית. הם בולטים לעין, ובגלל זה, אתם צריכים להשקיע מחשבה בעיצוב שלהם לא רק בגלל שהם שימושיים ויעילים, אלא גם בגלל שהם נראים מצוין. אז, הבחירה של מתגים מעוצבים היא חלק מהאופן שבו הבית נראה. יש קשר בין בחירת המתגים לכמה קל להשתמש בהם ועד כמה הם פשוטים. בגלל זה, מתגי מגע, שצריכים רק מגע קל מאוד מכרית אצבע אחת כדי לעבוד, הם העדכניים והטובים ביותר בעולם המתגים.

מתגים חדשים- אי להפעיל אותם?

כאשר מדברים על מתגים מעוצבים המתחברים למערכות הבית החכם, מדובר בעצם בכפתורי מגע שניתן להתקין בכל בית, גם כאלה שאין להם מערכת בית חכם. ישנם גדלים וצבעים שונים של מתגים אלה. טכנולוגיה חדשנית מאפשרת להתקין כל סוג של מתגים מעוצבים שיכול להפוך אותם לחלק חשוב מבית חכם. מכיוון שהם חלק מהעיצוב, יש אנשים שיבחרו במתגים ייחודיים כמו כפתורי מגע מזכוכית שהם גם אלחוטיים. אחד היתרונות שלהם הוא שאתם לא צריכים לשנות או לעדכן את לוח החשמל הרגיל שלכם בבית.

למרות שזה "רק" מתג, העובדה שהוא משמש לעתים קרובות לדברים שונים בבית, במשרד או בכל אזור אחר תומכת בבחירה של מתגים מתקדמים יותר, כאלה שזוכים להצלחה.

בחירת הצבע של המתג שלכם- כך תעשו את זה נכון

ישנם סוגים רבים ושונים של מתגים מעוצבים. צבע המתגים בבית חשוב לא פחות מהצבע של כל דבר אחר בבית, ויש לו השפעה רבה על איך הבית נראה כמכלול. מתג בצבע מסוים יכול ליצור אוויר של עיצוב קלאסי ואילו בחירת צבע אחר למתגים יכול להשתלב בסגנון עיצוב במודרני. בחירת הצבע קשורה לעיתים לבחירת החומר ממנו עשוי המתג, וזה עוד משהו שצריך לחשוב עליו.

כדאי לנסות לעשות הבדל בין צבע הקיר לצבע לוחית המתג בעת בחירת צבע למתג. אם הקיר בהיר, כדאי לבחור במתג כהה ולהיפך. ההבדל בין צבעי הקיר והמתג גורם להם לבלוט וגורם לבית להיראות יפה. אפשר גם לעשות הבדל בין צבע המתג לצבע המסגרת שלו, שלא חייב להיות באותו צבע.

בחירת צבע משנה את האופן שבו החדר או הבית נראה ומרגיש. אם תבחרו בצבע כמו כחול או אדום, הבית ייראה צעיר יותר מאשר אם תבחרו בצבעים בסקלה השחורה- אפורה. הצבע שתבחרו ישפיע על מצב הרוח בבית ועל סגנון עיצוב הפנים כולו. כמו כן, זכרו כי מתג אמור לשמש אתכם זמן רב ולא מומלץ להחליף אותו לעתים קרובות.

מעוניינים לצעוד עם הטכנולוגיה קדימה והתקין מתגים לבית חכם? מוזמנים לשמוע עוד פרטים מהצוות המקצועי של חברת הומיטק.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here