קרדיט pixabay

בחירה בדלת שהיא דלת הזזה פשוטה ללא שום ספק משפרת לנו את איכות החיים בבית. זוהי יכולה להיות דלת פנים רגילה שהופכת לנו את החיים לקלים יותר בין אם היא דלת הזזה ובין אם לא. וגם עושה לנו נעים יותר בעיניים ברמה העיצובית, וברמה האסתטית. אבל לפני הכל, כשאנחנו מדברים על דלתות אלו אנחנו מתמקדים בבטיחות, ורק לאחר מכן בעיצוב. כי הבטיחות והנוחות היא מעל הכל.

דלת הזזה פשוטה – מגיע לכם את הטוב ביותר, גם בפשטות

כל דלת הזזה פשוטה עשויה כמו דלתות פנים. הדלתות עוברות או צביעה בתנור אי כיסוי בטפט והן בעיקר מומלצות כאשר הן עשויות פולימר. התקנתן היא שונה לחלוטין מהתקנת כל דלת אחרת בבית. והיא מצוינת עבור חללים קטנים מבחינת החסכון במקום ועבור חדרי שירותים או חדרי אמבטיה קטנים במיוחד.

דלתות אלו מחוברות אל גלגלי פלסטיק ונעות בצורה חלקה ונוח על מסילה ממתחת כשהן מחליקות לאורך הקיר, או ממש אל תוך הקיר. דלת הנעה אל תוך הקיר נקראת דלת כיס, ודלת שאינה דלת כיס היא פשוט דלת הנעה לאורך כל הקיר. את הדגמים הללו בוחרים בהזמנת הדלת ועד כמה כמובן שתנאי הבית מאפשרים לכם.

כך או כך, בין אם אתם מזמינים דלתות פנים במבצע שהן דלתות הזזה או דלתות שאינן במבצע, אתם משפרים לעצמכם את איכות החיים גם בחסכון במקום, וגם בנוחות ובביטחון.

דלת הזזה פשוטה – כאן גרים באיכות חיים ובכיף

חלק מהשיקולים בהחלפת הדלתות בבית הוא גם המחיר. משמע, אם אנחנו מחפשים דלתות פנים במבצע אז חשוב לדעת שאם נזמין אותן מעוצבות, זה עלול לייקר את התקנת הדלת. יחד עם זאת, אפשר בהחלט למצוא עיצובים מעניינים, גם בעיצוב אישי.

ברמה העיצובית, חשוב שתעצבו את הדלתות בצורה שבה העיצוב יהיה תואם לעיצוב הבית, בין אם זוהי דלת הזזה פשוטה ובין אם לא. בנוסף, ישנן חברות הדואגות לגלגלים בתנועה שקטה המעניקים אפקט נעים יותר לדלת. לא כל החברות לוקחות תוספת תשלום עבור גלגלים שקטים, אך כדאי לבדוק זאת כמובן.

איך מתבצעת הרכבת הדלתות?

הרכבת הדלתות מתבצעת בהתקנה של מסילה במידה ומדובר בדלת תלויה. אם זו דלת הזזה פשוטה שהיא דלת כיס מבצעים קודם את התקנת הכיס הפנימי ורק לאחר הרכבת המעצורים והגלגלים, מתקינים את הדלת על מנת שזו תוכל לנוע לארוך המסילה בצורה שקטה חלקה ונעימה.

אנשי מקצוע איכותיים, מקצועיים ואמינים גם יבדקו את הדלת היטב. יוודאו שהיא ננעלת, נפתחת, נסגרת, לא זזה מהמקום ועובדת באופן תקין כולל הנעילה שלה. ובכלל, כאשר אתם שוכרים איש מקצוע וודאו שהוא מהטובים ביותר ובעל נסיון וותק בתחום הדלתות.

דלתות בכר עוסקים בדלתות פנים מעל 60 שנים וגאים בנסיון והוותק במכירה ובהרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב מאד של דלתות הנבחרות בקפידה על ידי צוות מהימן ומקצועי.

החברה נמצאת בדרך שלמה 116 בתל אביב, וניתן למצוא בה מגוון של דלתות פנים איכותיות. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות: 03-6870431

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here