הסתבכתם עם סמים בצבא – אל תוותרו על הזכויות הכי בסיסיות שלכם
קרדיט: Freepik

עבירות סמים בצבא הן עבירות מאוד בעייתיות בגלל פקודת הסמים המחמירה. חיילים רבים שלא תמיד מכירים לעומק את פקודת הסמים, מבצעים החלטות של אנשים צעירים ולא מנוסים וכך מוצאים את עצמם מתמודדים עם אישומים פליליים חמורים בלי כל כוונה. בדיוק מהסיבה הזו, אתם צריכים להבטיח שאתם מטפלים בזכויות שלכם על ידי עבודה עם עורך הדין אלון ארז.

הסתבכויות עם סמים בגיל צעיר – יכולות להשפיע על העתיד

בתור בני נוער, יש המון מקום לחינוך במקרים שבהם מגלים שימוש בסמים או אלכוהול. אבל בתקופת הצבא, החוקים הנוקשים והדרישות המחמירות, יכולים לגרום לצעירים רבים להתמודד עם אישומים פליליים מורכבים ולא פשוטים, שיכולים להשפיע על כל העתיד של החייל או החיילת הצעירים. תפקידו של עו"ד צבאי שמלווה את התיקים המשפטיים הללו, הוא קודם כל להציג את התמונה המשפטית של הנאשם, ובמקביל להתמודד עם רשויות החוק הצבאיות. ולכן, אתם צריכים לפעול בצורה זהירה ומחושבת מאוד.

כשיש נסיבות מקלות, יכול להיות שתרצו להציג אותן

המשימה הראשונה של עורך דין סמים בצבא, היא קודם כל להבין את הרקע שמביא את החייל או החיילת הצעירה לפעול בניגוד לפקודת הסמים הצה"לית. האם מדובר על מצב של רקע נפשי לא פשוט, היסטוריה משפחתית או אירועים בתוך המערכת הצבאית שיכולים להיות אירועים מקלים מבחינה משפטית. ואת הנסיבות הללו צריך לקחת בחשבון כאשר מתכוננים לקראת כתב האישום, כדי להסתכל על התמונה הגדולה.

בדרך לחקירה, מתכננים בקפידה את התשובות שלכם

כבר בשלבים הראשונים של החקירה, יש אתגרים לא פשוטים שאתם מתמודדים איתם ואתם לא ממש יודעים שהם עומדים לפניכם. מחד, החקירה יכולה להיות שלווה ונינוחה, ומאידך, המילים שיוצאות לכם מהפה יכולות להיות מילים מפליליות. ההכנות שיכול להציע לכם עורך דין חקירה במשטרה הן הדרך היחידה והנכונה ביותר לנהל את ההתמודדות עם הקשיים המשפטיים שנובעים מתוך ההחלטות שלכם. ועל כן חשוב לעשות את ההחלטות הנכונות ביותר לצרכים שלכם, על בסיס הניסיון המקצועי של עורך הדין שלכם.

הצוות המיומן והמקצועי של משרד עורכי הדין אלון ארז, הוא הצוות שיכול לעזור לכם להצליח להביא לידי ביטוי את כל הנסיבות שמקיפות את האישומים שעומדים נגדכם בתחום הסמים. אנו יכולים להציע לכם ליווי מקצועי, אבל גם הבנה של הקשיים שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר 0507368203.

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here