קרדיט: Pixabay

פירות וירקות אונליין? זה נשמע כמו אגדה ואולי קצת מלחיץ, אבל חכו עד שתשמעו כמה זה יכול להקל עליכם, וכמה אנשים כבר בחרו לתת את זה לעצמם ולא התחרטו. שובל שוק בקריות התחילו עם אזור הקריות והיום מתפרסים בתחום המשלוחים אפילו מעבר לקריות. זה עובד בדיוק כפי שזה נשמע, מזמינים פירות וירקות אונליין, באתר מרהיב, בממשק קליל ופשוט, ובמבחר מדהים. מקבלים הערכת מחיר וההזמנה יוצאת לדרך. אחרי שקילה מדויקת מקבלים מחיר סופי לטלפון בדרך הנוחה לכם, משלמים באשראי ומשם ההמשך מוטל על העובדים, אתם יכולים לנוח בינתיים, או להספיק הרבה דברים אחרים שאף אחד לא יוכל לעשות במקומכם. הפירות והירקות יגיעו עד אליכם בלי כל טרחה או מאמץ מצידכם.

איך בוחרים אונליין

בחירה אונליין פעמים רבות היא מושא ללחץ הלקוחות. תמונה יכולה לשקר היטב, ואתר רכישה וירטואלי יכול לגנוב בקלות יותר מכל מוכר אחר בחנות כמו פעם, רכישה אונליין היא תמיד הימור מסוים, וכאשר מדברים על פירות וירקות שהינם המוצרים הכי זקוקים למישוש בבחירה, לבחינה מקרוב של כל פריט, ולהרבה הבנה באיכות של כל זן, רבים מהלקוחות יעדיפו את האחריות האישית שלהם על פני רכישה מאובטחת של פירות וירקות אונליין באתר נוח ככל שיהיה. אבל שובל שוק בקריות כבר הספיקו לצבור מספיק לקוחות שלא מתחרטים לרגע, בדיוק בגלל הבחירה המקצועית של הפריטים המבוקשים. שובל שוק בקריות אוספים את מיטב הסחורה ממשווקים בארץ ובחו"ל, זו איכות שקשה למצוא בחנויות הירקות היקרות ביותר, בטריות חסרת פשרות כל יום מחדש. הצוות של שובל מקבל את ההזמנה ועורך את המשלוח של הלקוח כמו הייתה זו הזמנה אישית שלו. בדיקה דקדקנית ומקצועית של כל פריט שנכנס לארגז, אריזה איכותית ואחריות מלאה.

תוך כמה זמן

מתברר שהזמנה שנערכת בשובל שוק בקריות במרבית המקרים יכולה להגיע במשלוח עוד היום, למספיקים לערוך את ההזמנה עד הצהרים. ההזמנה תגיע ישירות עד לדלת הבית של הלקוח המזמין, כולל חשבונית בארגז. לקוחות רבים של שובל שערכו את הניסוי הזה פעם אחת, נדהמו מהסחורה שהגיעה בקלות, בנוחות ובאיכות מרשימה במיוחד. פירות וירקות אונליין מבריקים וטריים, שנארזו באחריות מלאה, בזמינות אמינה של משלוח ובמחירים משתלמים, והכל באפס טרחה ומאמץ. היום הם לקוחות קבועים ומספרם הולך וגדל.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here