פרגולות אלומיניום
קרדיט PIXABAY

פעולת עיצוב שיפוץ ושדרוג הבית קיבלה תאוצה בשנתיים האחרונות. הסיבה לכך היא שהרבה אנשים עברו לעבוד יותר מהבית. נמצאים יותר בבית, גם אם לעיתים זה קורה בלית ברירה, הרבה אנשים הבינו שהבית הוא המקום הבטוח ביותר עבורם. ולכן שיפוץ כמו חיפוי קיר דמוי עץ הפך להיות שינוי משמעותי, מרענן, שגם לא מצריך מאיתנו להפוך את הבית לאתר בניה לכמה חודשים. באמצעות תהליך מהיר וחדשני, נוכל לקבל חיפוי איכותי, מראה חדש, ורענון כמו שתמיד חלמנו.

חיפוי קיר דמוי עץ – להפוך את הבית לצימר הכפרי שתמיד רציתם

קיר לבן וריק, הוא קיר פחות מושך ומעניין. עיצוב הקיר באמצעות חיפוי קיר דמוי עץ הופכת אותו למזמין, חמים, כפרי ומקרין חמימות נעימה על כל הבית.

לא בכדי מדובר באחד מהעיצובים הפופולריים ביותר היות וזהו עיצוב בעל יתרונות רבים החל מתחזוקה מינימלית, ועד לעמידות לשנים רבות. חשוב כמובן לבחור היטב את אנשי המקצוע ברכישה והתקנת העיצוב. זאת על מנת שאכן יצא מושלם, וללא דופי.

חיפוי קיר דמוי עץ הוא חיפוי שעשוי בדרך כלל מחומר הגלם האיכותי אלומיניום. הוא דמוי עץ ברמה גבוהה ולא אפשרי כמעט להבדיל שהוא לא עשוי מעץ באמת. הוא שומר כך בעיצוב על אפקט חמים וכפרי, תוך שהוא לא כולל את החסרונות בחיפוי מעץ טבעי.

אלומיניום הוא חומר גלם איכותי ומבוקש. הוא לא דורש תחזוקה מאסיבית, עמיד בפני חום קיצוני, קור קיצוני רטיבות ולחות. והוא מחזיק מעמד לשנים רבות. העלות שלו אמנם יקרה יותר, אך הוא בהחלט משתלם בעלותו כי הוא חוסך עגמת נפש עתידית מבחינת תיקונים ותחזוקה.

העיצוב באמצעות אלומיניום מאפשר גמישות ועיצוב קל יותר. לכן גם פרגולות אלומיניום הן מוצר מבוקש מאד היות וקל לעצב אותן. עיצוב מעץ טבעי לעומת זאת הוא עיצוב בחיפוי שנדרש מהמתקינים או המעצבים עבודה כבדה, קשה ומסורבלת. חיפוי קיר דמוי עץ הופך את ההתקנה עצמה גם לקלה יותר. וגם למדויקת יותר, וכמובן עם הברגות שאינן הורסות את החיפוי, ואופציה לניידות איכותית בעתיד.

התקנה של חיפוי דמוי עץ ממש כמו פרגולות אלומיניום היא קלה יותר. היות והאלומיניום הוא מאד גמיש, קל להתאים אותו לעיצוב הבית הכללי. ובכלל, רצוי שכאשר אנחנו מתקינים חיפוי, שזה יהיה מותאם באופן אישי לעיצוב הבית הכללי.

לבחור את האנשים הנכונים

כעת כשאתם כבר יודעים מה אתם רוצים, איזה דגם, דוגמא, והתייעצתם עם האנשים הנכונים זה הרגע לבחור מי יעצב לכם את החיפוי.

בחירת המעצבים והמתקינים יכולה להיעשות על סמך המלצות, ביקורות, חוות דעת אותנטיות או אם ראיתם עיצוב ספציפי שמצא חן בעיניכם. בקשו לראות עבודות קודמות, בקשו לשוחח עם לקוחות ואל תשכחו גם להסתמך על תחושת הבטן שלכם, והכימיה, להם יש תפקיד משמעותי בכל התהליך.

אופק מעקות אלומיניום הוא מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות, פרגולות אלומיניום, פרגולות, מסתורי כביסה, פתרונות הצללה שונים, חיפוי קיר, וגדרות אלומיניום.  החברה פועלת מעל עשר שנים בכל רחבי הארץ ומעניקה שירות אדיב, מקצועי ובליווי אישי. התקשרו כבר עכשיו לייעוץ מקצועי, והרגישו איתנו בבית.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here