חתונות קטנות בסגנון מיוחד

אם בעבר המיינסטרים של החתונות היה דווקא החתונות הגדולות, המפוצצות, אלו עם שלל האטרקציות, התאורה המובחרת ואולם הריקודים הגדול והמלא. היום הסיפור הוא קצת שונה- יותר ויותר אנשים מחפשים דווקא את השקט, הרוגע, הסולידי והמשפחתי.. רבים מבין המתחתנים הצעירים הולכים היום לכיוון של חתונה בטבע קטנה שתעשה להם נעים ותייצר להם את האווירה הנינוחה והרגועה ובקצב שלהם.. וגם מי אמר שבחתונה חצי מהאורחים צריכים להיות דודים של דודים של האימא או אנשים שאנחנו לא מבינים איך דווקא הם קשורים ליום השמח בחיינו?

אין ספק, בשונה מאותן חתונות קטנות וסולידיות, לחתונות הגדולות יש אופי אחר וחלק יגידו שמדובר במשהו קצת יותר שמח. כמות האנשים וכמות החוגגים ללא ספק מספקת לבני הזוג הרגשה של היי ושל מיוחדות מסוימת, אך ניתן ליצור בדיוק את אותו אפקט של ייחודיות גם בחתונות קטנות.. כיצד?

ראשית, יש לבחור לוקיישן מתאים. לוקיישן מתאים להפקת חתונות קטנות יכול להיות מקום רגוע ונינוח בטבע או בחוף הים. המיקום הטבעי ישלים את הנוף האנושי במידה מסוימת. תסכימו איתי שאף אחד לא היה רוצה חתונה קטנה ואינטימית באולם או באנגר גדול שמתאים לאכלוס של כמות גדולה של אנשים. האולמות הגדולים יוצרים אווירה של ריחוק וחוסר אינטימיות במידה והם לא מאוכלסים במלואם.

בנוסף, כיום קיים ז'אנר נוסף ומגניב של חתונות בוילה. חתונות בוילה יוקרתית עם בריכה הם מושלמות עבור אלו שמחפשים חתונות קטנות. ניתן להשכיר את הוילה במחיר נמוך יחסית לאולם או גן אירועים, מפוארת ככל שתהיה, ואל הוילה להזמין צוות קייטרינג לאירועים ומעצבת או חברת הפקת אירועים שתהיה אחראית על העיצוב והעמדה של האירוע. חתונות קטנות בוילה הן בדרך כלל חתונות שמתקיימות בקיץ או בימות השנה הפחות קרירים וניתן לשלב גם מסיבת בריכה מגניבה לחברים הצעירים בתום האירוע. וילות לאירועים יכולות להכין כמות לא קטנה של אורחים וגם אם תזמינו לאירוע שלכם 150 אורחים הם ירגישו די בנוח.

לסיכום, חתונות קטנות הן מנת חלקם של אנשים בעלי אופי מסוים.. יש אנשים שהם יותר סולידיים, מופנמים ובעלי כמות קטנה של מכרים ובני משפחה. אותם אנשים יעדיפו לחגוג את האירוע שלהם בצורה שונה ועולם האפשריות הבלתי נגמר של עולם האירועים הוכיח שניתן לעשות זאת בצורה אינטימית ומצומצמת ואפילו ליהנות מזה..

רוצים להפיק אירוע חתונה עם החברה המקצועית ביותר? עירון הפקת אירועים פרטיים – 077-5534501.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here