קרדיט - Canva

לא קל לערב את המדינה בעניינים אישיים ומשפחתיים אבל לפעמים אין ברירה ולפעמים זה נכפה עליכם. זה קורה בעיקר כאשר ילדים זקוקים להגנה במשפט גירושין קשה שבו הצדדים נלחמים ומישהו חייב לבדוק את המצב ולהגיש חוות דעת אובייקטיבית, וזה קורה כאשר המדינה כופה את עצמה בסכסוך כזה בגלל אינטרסים של אחד הצדדים. כשמשרד הרווחה מתערב כדי להגן על הילדים יש צורך בייצוג משפטי שישמור על הזכויות של הילדים ושלכם מבלי שינסו לקחת מכם את המשמורת עליהם ולשלוח אותם למקומות כמו בתי אומנה ובתי ילדים. אלה מקרים קיצוניים אמנם שבהם מטפל עורך דין לענייני רווחה, אבל המצב עלול להידרדר לשם די בקלות אם לא מטפלים בכך נכון. במקרים אחרים זקוקים לרווחה דווקא כדי לעזור ומרצון שתתערב ולכן משתמשים בשירותי עורכת דין כמו אתי גוהר על מנת לייצג אתכם בהליכים מול המשרד.

משפחה זה גם רכוש וכסף

רכוש וכסף הם מהנושאים החשובים ביותר שגורמים למלחמות משפחתיות שנמשכות שנים רבות ואפשר להימנע מכך אם עורכים צוואות חוקיות ואם דואגים להבהיר לבני המשפחה בדיוק מהי עמדתכם. צוואות לא חוקיות או צוואות שמקפחות אתכם ואתם חשודים שנערכו ללא תום לב ותוך כדי זיוף או השפעה בלתי הוגנת הן צוואות שאפשר וצריך להתנגד להן כדי לקבל את מה שמגיע לכם. את התיק מנהלים באמצעות עו"ד התנגדות לצוואה שמגיש אותה בשמכם, בצירוף כל ההוכחות הנדרשות והתיעוד שקיים על מנת להפריך אותה ולטעון את הטיעונים שלכם. חשוב לדעת שללא הוכחות מוצקות וללא תיעוד מתאים תצטרכו לעבוד קשה על מנת לסתור את הטענות של היורשים לפי הצוואה שאתם מתנגדים לה. רצוי לקבל ייעוץ לגבי המקרה שלכם מעורך הדין שלכם שמתמצא בכך לעומק.

משפטים ומשפחה

לא נעים להביא את ענייני המשפחה לבית המשפט וכשאין ברירה רצוי להיעזר בעורכת דין שמכירה את התחום היטב, מנוסה בו ויודעת למי לפנות וכיצד לעזור במקרים שבהם אתם זקוקים לייעוץ ולייצוג מול גורמים שונים. זאת יכולה להיות המדינה שמנהלת נגדכם משפט בגלל נושאים שקשורים בילדים שלכם ורווחתם, וזה יכול להיות סכסוך משפחתי שיצא משליטה והגיע לבית המשפט. בכל המקרים האלה חשוב למצוא עורכת דין שהיא רגישה ומבינה מספיק כדי לתמוך בכם ולנהל את האסטרטגיה של התיק בצורה יצירתית ונכונה. עו"ד אתי גוהר מייצגת את הלקוחות שלה לשביעות רצונם עד קבלת התוצאות שהם מקווים להן.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here