קרדיט לתמונה: unsplash.com

ילדים רבים מתמודדים עם חוסר ביטחון מול לחצים חברתיים או התנכלויות של ילדים אלימים אחרים, ונוטים להיכנע כדי לא להיפגע. ילדים כאלה יכולים להתמודד טוב יותר עם אתגרי ההגנה העצמית בעולם קשוח כמו שלנו אם יצטרפו לאחד מהחוגים והמסלולים להכשרה של אומנויות לחימה שונות. היתרונות של שיטות אלה מסתכמים לא רק בשיפור הכושר הגופני ולמידת סטים של תרגילים ותנועות שהם יכולים לתרגל בזמן אמת בשעות חירום כדי להגן על עצמם. הם לומדים גם לפתח את הביטחון העצמי שלהם, ללמוד משמעת עצמית והרגלי עבודה נכונים, להשקיע בתרגול ובעצמם וגם להעשיר את עולם בטכניקות ובפילוסופיות והיסטוריה של כל השיטות שנלמדות בשילוב מיוחד. שילוב שיטות אלה מלמד לא רק ג'יו ג'יטסו נהריה במרכז ההכשרה הייחודי של אומנויות לחימה יהודית מסורתית בצפון, אלא גם הרבה מאוד עמידה בלחצים מבפנים ומבחוץ, פיזית ונפשית. בית המדרש הגבוה ללימודי אומנויות הלחימה מציע לילדים, נוער ומבוגרים קורסים וסדנאות ללמוד את השיטה המיוחדת לשילוב אומנויות לחימה ברוח יהודית.

להגן על עצמכם זה בסיסי

כל אחד צריך ללמוד להגן על עצמו ואי אפשר להזניח זאת, במיוחד בתקופה אלימה כמו שלנו. יש שיטות שונות שיכולות לדבר לליבכם ולהתאים לכם לפי מצבכם הגופני וההעדפות שלכם, אבל רצוי מאוד לדעת שיש בכל זאת שיטה שאותה כולם צריכים להכיר לפחות במידה בסיסית. הכשרה בסיסית של קרב מגע בצפון מועילה לכל אחד ומלמדת אתכם לשלוט בגופכם ולהגיב ברגע שאתם מותקפים, כדי לשרוד. שיטות של שרידות והגנה עצמית מעולה לא רק לילדים שצריכים להתגונן נגד תקיפות אלא גם לנשים, נערות ולכולם. זה משפר את הכושר הגופני ומעודד לשמור על כשירות ולבנות חוסן פנימי שידרבן אתכם להילחם על חייכם.

מסלול מיוחד ללוחמים

במרכז זה לומדים את השיטות המיוחדות שמרכיבות את השיטה של אומנות לחימה משולבת ברוח יהודית. בשיטה זו לומדים אלמנטים מג'יו ג'יטסו, קראטה, אייקידו, קיק בוקס, ג'ודו מסורתי ועוד. האלמנטים השונים מרכיבים שיטה שלומדים בה להיות לוחם בכמה מסלולים, עד הדרגה הגבוהה ביותר, ולאחר מכן אפשר לעבור קורס מדריכים ולקבל הסמכה בדרגות שונות, לעבור מחנות וסמינרים עם מומחים מרחבי העולם, לדעת יותר על ההיסטוריה של אומנויות לחימה שונות וללמד את עצמכם להגיע להרבה יותר מכל הבחינות. אתם לומדים לא רק הגנה עצמית וביטחון עצמי שמשפר את הדימוי שלכם. אתם ניצבים כאן מול עצמכם ומכאן מתפתחת אישיות של לוחם. את כל זה אפשר ללמוד בקורסים של בית המדרש הגבוה ללימודי אומנויות הלחימה ולהתקדם משלב לשלב לפי הקצב שלכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here