קרדיט - pixabay

כל בעל עסק יודע שאחד הדברים החשובים ביותר שיהיו בעסק זה מערכת סליקה לעסקים ברמה גבוהה ואיכותית אשר תאפשר ללקוחות שלנו לשלם בצורה קלה ובטוחה. כמו כן בבחירת מערכת סליקה לעסקים ישנם דגשים חשובים והכרחיים והם:

  • מהירות- בחרו במערכת סליקה מהירה, אשר לא עושה בעיות עם סוגי האשראי השונים ועונה על כך שישנם מגוון רחב של אופציות תשלום.
  • אבטחה- וודאו שאתם משתמשים במערכת סליקה בטוחה ומוגנת אשר איננה ניתנת לפריצה, ואשר הינה מוכרת ואיכותית.
  • שירות- כמו כן אנו רוצים שתהיה לנו זמינות בכל רגע, שכן במידה ויש תקלה במערכת הסליקה נרצה שנציג יטפל בבעיה מהר ככל האפשר.
  • דרך עבודה- ישנם מגוון דרכי עבודה עם מערכות הסליקה וכן גם עמלות שונות, ראו שאתם בוחרים את המערכת המומלצת ביותר בשביל העסק שלכם ולפי הצורך שלכם כמובן.

לשם התנהלות נכונה בעסק תוכלו לפנות אלינו ל  YPAY ולקבל את השירותים הטובים ביותר בכל הנוגע להתנהלות נכונה ואיכותית בעסקים, אין זה משנה אם אתם עסק גדול או קטן, המערכות שיש לנו בארגון הינם מעולות ומוכחות כיעילות. אצלנו ישנם מאות לקוחות מרוצים אשר כבר שכרו את שירותינו.

 

להקפיד על כלל הפרטים

אחד הדברים החשובים ביותר בפתיחת חברה זה להתנהל נכון מבחינה כלכלית ולהבין את כלל הגורמים אשר משפיעים על ההכנסות שלנו ועל ההוצאות שלנו. כמו כן יש להתנהל בתוכנות הרצויות על מנת לעשות סדר בראש ולהבין בדיוק מהו צפי מחזור ההכנסות שלנו, ההוצאות שלנו, הרווח שנשאר, המשכורות אם ישנם עובדים ועוד. כמו כן הבינו האם אתם רוצים לפתוח עסק של ממש או להיות במקצועות חופשיים כמו למשל פסיכולוג פרטי וכו'. החשיבות שבהתנהלות נכונה וחכמה בעסק הינה קריטית, שכן עסקים רבים קורסים בגלל חוסר ידע ובגלל פזיזות לפתוח עסק בלי לדעת לאן הם הולכים.

 

התנהלות חכמה ודיווח על הכנסות

פתיחת עוסק מורשה הינה ניתנת לבעל עסק אשר סכום ההכנסות שלו בשנה עולה על 102 אלף ₪ ו או מעסיק יותר מ2 עובדים. שכן במידה ואחד מהם מתרחש על בעל העסק להגדיר עצמו כעוסק מורשה. כמו כן ההבדל היחיד בין עוסק פטור למורשה זה עצם כך שעוסק פטור, הינו פטור מתשלומי מע"מ ועוסק מורשה אינו פטור. לשם כך תוכלו לפנות ל YPAY ולקבל את השירותים הכי טובים שיש בכל הנוגע להתנהלות נכונה וחוקית בעסק שלכם ותוך כלים מתקדמים שישפרו פלאים את חיי העסק שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר במייל שלנו:  service@ypay.co.il ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here