ניתוח פלסטי שכשל – מה עושים

כולנו רוצים להיות יפים יותר, חלקים יותר, צעירים יותר, פרופורציונליים יותר ומטופחים יותר. לא משנה באיזה גיל, צעירים, מבוגרים ואפילו קשישים, כולם פשוט רוצים להראות טוב. אם בעבר הסתפקנו בקצת מייק אפ ופן לשיער, הרי שהיום אנשים מוכנים ללכת הרבה יותר רחוק למען אידאל היופי, ובוחרים בניתוחים פלסטיים. אך מה עושים כשהניתוח הפלסטי כושל? בנושא זה בדיוק עוסק המאמר הבא.

ניתוחים פלסטיים בישראל

מדי שנה עוברים אלפי צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, ניתוחים פלסטיים. בין הניתוחים הבולטים:

  • הקטנת / הגדלת חזה
  • ניתוחי אף
  • ניתוחי לייזר לשיפור הראייה
  • הרמת עפעפיים
  • מתיחת פנים
  • שאיבת שומן

אם בעבר ניתוח פלסטי היה הליך קצת מביך, שסיפרנו עליו רק לקרובים לנו ביותר, הרי שהיום ניתוחים פלסטיים הם טרנדיים, ומי שעובר אותם נחשב אפילו ל'מגניב' יותר, ובטח ובטח נחשב למי שמטפח עצמו ושומר על המראה.

רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים

ניתוחים פלסטיים הם הליך שנעשה מרצון ובדרך כלל אנחנו מוציאים עליהם אלפים רבים של שקלים. לעיתים אנחנו אפילו שוברים חסכונות, ולו בשביל להראות טוב יותר. לכן, כאשר ניתוח פלסטי אינו מצליח וגורם לנו לנזקים, במקום לשיפור במראה, עוגמת הנפש היא גדולה ומרה.

מאחר וניתוח פלסטי נעשה מרצון, ואינו ניתוח חירום, כמו למשל ניתוח לב או צינתור, הרי שלרופא המנתח יש די והותר זמן לעשות את כל הבדיקות הנדרשות למנותח עוד בטרם הניתוח, ועל פניו, אין כל סיבה שהניתוח יכשל. כמובן שלפעמים ישנם סיבוכים לא צפויים, הנגרמים כתוצאה מהסיכון הטבעי שקיים בכל ניתוח, כמו למשל בעייה רפואית שלא ניתן היה לדעת על קיומה.

אולם, כאשר מדובר בניתוחים פלסטיים, מרבית התקלות המתרחשות במהלכם, נובעות מרשלנות רפואית. אותה רשלנות כוללת כל סוג של אי זהירות או טיפול בלתי סביר במנותח, כך למשל השארת חפץ זר בגוף המנותח, ניתוח האיזור הלא נכון, מינון גבוה מדי של חומר הרדמה, גרימת צלקות מיותרות וכן הלאה.

במקרים של רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים, מומלץ לפנות לעורך דין מומחה דרך אתר רשלנות רפואית. עו"ד רשלנות רפואית יעריך עבורכם את סיכויי התביעה, יאסוף את כל החומר הרפואי שלכם, בצירוף חוות דעת

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here