קרדיט - Canva

עבירות צווארון לבן נחשבות לעבירות פליליות, אך הן שונות מעבירות פליליות אחרות, שכן הן כרוכות בדרך כלל בעוולות כלכליות, או טכנולוגיות. בניגוד לרוב העבירות הפליליות, עבירות צווארון לבן לרוב אינן כרוכות באלימות פיזית. בנוסף, אלה שמבצעים פשעי צווארון לבן מחזיקים לרוב במעמד סוציו-אקונומי גבוה, בעלי עסק, מעמד או ממלאים תפקידים ציבוריים. פרופיל המבצע בעבירות צווארון לבן, שונה מזה של מבצעי עבירות רגילות. במקרים רבים, לאנשים המבצעים פשעי צווארון לבן אין עבר פלילי קודם. עורך דין צווארון לבן הינו בעל ידע רב בתחומים שונים כגון פיננסים, מיסים ומשפט פלילי. עורכי דין אלו מטפלים במגוון עבירות צווארון לבן, לרבות ייצוג פקידי משרדים ציבוריים, הגנה על עובדי ציבור המעורבים בחקירות משטרה, ייצוג מנהלי תאגידים העומדים בפני חקירות והאשמות פליליות, וייצוג לקוחות המואשמים בעבירות רכש ושחיתות ממשלתית. עורך דין צווארון לבן מנוסה, הוא בעל מומחיות רחבה המתפרשת על נושאי מימון, מיסוי ומשפט פלילי.

עורכי דין צווארון לבן מתמחים בטיפול בסוגים שונים של עבירות צווארון לבן, לרבות:

– הגנה על פקידי משרדים ציבוריים

– שמירה על עובדי ציבור המעורבים בחקירות משטרה

– ייצוג דירקטורים בתאגידים העומדים בפני פניות והאשמות פליליות

– ייצוג עבור לקוחות המואשמים בעבירות רכש ושחיתות ממשלתית

– ייצוג אנשי עסקים, דירקטורים ובעלי חברות מסחריות

טיפול משפטי בנושאי מס הכנסה

זקוקים לשירותיו של עורך דין מס הכנסה? בין אם אתם זקוקים לסיוע בהליכי מס הכנסה אזרחיים ובין אם אתם זקוקים לייצוג בהליכים פליליים הקשורים למס הכנסה, חשוב להתייעץ עם עורך דין מנוסה בתחום. חשוב להבחין בין פנייה לעורך דין לבין התקשרות עם רואה חשבון, מנהל חשבונות או יועץ מס, במיוחד בכל הנוגע לשמירה על זכויותיך המשפטיות מול רשויות המס. הניסיון שלנו מראה כי פנייה לעורך דין מס מומחה, הבקיא בדיני מס ובמיוחד בענייני מס הכנסה, יכולה להפחית משמעותית את הבעיה המשפטית הן בהיבטים הפליליים והן בהיבטים האזרחיים של התיק שלך, תוך הגנה על האינטרסים הפיננסיים שלך ושמירה על סודיות קפדנית. עבירות מס הכנסה כוללות בין היתר: השמטת הכנסה, הפצה ו/או קיזוז של חשבוניות פיקטיביות, אי דיווח על שכר חוץ, סיוע לאחרים בהעלמת הכנסה, מסירת דיווחים כוזבים, ניהול כוזב של ספרי חשבונות, הגשת דוחות במרמה או קבלת הקלות / פטורים ממס באמצעות מצג שווא. עבירות אלו, המסווגות כעבירות חמורות, גורמות לעונשים הכוללים מאסר של עד 7 שנים וכן קנסות ניכרים.

פניה לאיש מקצוע בתחום

כאשר אתם עומדים בפני רשויות המס חשוב מאוד ליצור קשר עם איש מקצוע מנוסה בתחום, שתחת ידיו עברו תיקים הנוגעים למס הכנה ועבירות צווארון לבן. מדובר על תחום סבוך ונדרשת בו בקיאות רבה. משרד עו"ד חיים לוי, הנו משרד מוביל בתחום המיסוי, הלבנת הון ועבירות כלכליות. למשרד מומחיות במתן מערך מקיף של שירותים משפטיים הקשורים לדיני מס, הכוללים תחומים שונים כגון מס הכנסה, מס ערך מוסף, מיסוי מקרקעין ומיסוי בינלאומי.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here