פתיחת חברה בע

מי שמעוניינים להרוויח בגדול, צריכים לחשוב בגדול. פתיחת חברה בע"מ היא מהלך מצויין, אשר יכול להוסיף לשורת הרווחים שלכם סכומי כסף משמעותיים. אמנם, פתיחת חברה בע"מ נדמית מהצד בתור מהלך לא פשוט ואפילו, מאיים. אך, אם נודה על האמת, לא רק שאנחנו מדברים על תהליך פשוט, אלא, אנחנו מדברים על מהלך שיכול למקסם את הרווחים שלכם עוד היום. רוצים לשמוע על פתיחת חברה בע"מ? רוצים להבין האם כדאי לכם לעשות זאת? מעוניינים לקבל עזרה באופן אישי? כל זה ועוד, במאמר הבא.

פתיחת חברה בע"מ , אל תעשו את זה לבד

ישראלים, מטבעם, אוהבים ליזום וליצור. ישראל מאופיינת בשוק עבודה מלא בעסקים קטנים ובעובדים עצמאיים. אבל, לא כל עובד עצמאי יכול לפתוח חברה בע"מ. חברה בע"מ מיועדת עבור מי שמעוניינים להרחיב את העסק ולעבוד בסדר גודל משמעותי. אבל, חשוב לזכור כי פתיחה של חברה בע"מ מלווה בעבדה רגולטורית ובירוקרטית. בין היתר, עליכם להרשם ברשם החברות, לשלם אגרת פתיחה של חברה ולעדכן את הרשויות בפרטי העסק שלכם. אנחנו לא אומרים את הדברים הללו כדי להרתיע אתכם, אלא, על מנת להדגיש כי במידה ואתם מעוניינים לפתוח חברה בע"מ, הרי שהיינו ממליצים לכם לקבל עזרה מרואה חשבון מקצועי, המכיר את התחום.

מה היתרונות של פתיחת חברה רשומה?

יש כמה יתרונות בולטים, אשר כולם נגזרת של העובדה כי חברה רשומה הופכת ליחידה משפטית נפרדת. כלומר, אם עד עתה, הבעלים היה העסק, בתור עצמאי. הרי שכעת, הוא הופך לשכיר בחברה ומשלם מס הכנסה מהמשכורת שלו. שאר הכסף, נשאר בחברה ממנה יש לשלם 25% מס חברות. במידה והבעלים החליט למשוך דיבידנט, הוא יאלץ לשלם מס על כך, אבל, אם החברה מצליחה להגדיל רווחים והבחירה של בעל העסק היא להשקיע בצמיחה ולהשאיר את הכסף בחברה, הרי שהרווחים הללו יהיו פטורים ממס. בדרך כלל, ההמלצה לפתוח חברה בע"מ היא במידה ומדובר על מי שמכניסים מעל 25000 שקלים בחודש, בממוצע.

לקבל עזרה ולצאת לדרך

פתיחת חברה בע"מ דורשת מאמץ מרוכז וידע מקצועי. אנחנו, משרד רואה חשבון ראובן מור, מלווים עסקים מצליחים כבר ארבעים שנה. בואו להצליח, ביחד איתנו.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here