קרדיט : https://rom-tech.co.il/

משחר ההיסטוריה בני האדם עשו מאמצים אדירים כדי להבטיח כי כל מי שנכנס לבית, הוא מי שאנחנו מזמינים אותו להיכנס. בעידן המודרני, הדברים מעט שונים ובבי עסקים רבים אנחנו נתקלים בצורך להתקין בקרת כניסה אפקטיבית, כזו שתיתן לנו את ההזדמנות לוודא כי כל מי שנכנס לעסק, למשרד או לכל מקום אחר, הוא מי שאנחנו מעוניינים כי יכנס.

בעידן המודרני, אנחנו רואים בעצמנו בעלי תפקיד משמעותי, מי שיכולים להביא לכם, בעלי העסקים, את המוצרים הטובים ביותר, כדי לאפשר לכם לבחון את הלקוחות הנכנסים לבית העסק, כדי להבטיח כי הכניסה למתחם תהיה נאה ואסתטית וכדי שתוכלו להשתמש בטכנולוגיה הקיימת לטובתכם המלאה.

מה אתם יכולים לקבל מאיתנו

אנחנו מתמחים בייבוא של מערכות כניסה מתקדמות. בין היתר, תוכלו לבחור בין מגוון של מוצרים:

  • מעבר כניסה טריפוד: מעבר עם שלוש רגליים, אשר נפתח רק באישור שלכם או בהצגת כרטיס.
  • מעבר קרוסלה: מערכת מיוחדת המונעת חדירה של אנשים בלתי רצויים באמצעות דילוג מלמעלה או חדירה מלמטה.
  • עמדות חיטוי מיוחדות: אשר קרנן עלה במיוחד בתקופת הקורונה.
  • דלתות הזזה אוטומטיות: גם כאן, אנחנו עושים הכל כדי לאפשר לכם לשמור על הנכס ולבחור את מי להכניס ומתי לנעול את השערים.
  • מעברי כניסה מהירים: המאפשרים לעובדים או לנוסעים לעבור בלי לבזבז הרבה זמן.

כמובן, אנחנו מדברים על מבחר קטן של מוצרים, באמתחתנו תמצאו עוד מגוון של מוצרים מצויינים נוספים.

איך נראה תהליך העבודה

לאורך השנים לא רק שפיתחנו מיומנות ביכולת שלנו לייבא מוצרים מעולים מהחברות המתקדמות בעולם, אלא, אנחנו שמחים לספר בגאווה כי אנחנו עושים הכל בשביל להביא לכם מוצרים במחירים משתלמים במיוחד. אנחנו מאמינים כי מתוך שיתוף פעולה ומתוך הבנה והיכרות אמיתית עם צרכי הלקוח, אנחנו יכולים לעזור לכם לצמוח ולהגיע ליעדים הרצויים בלי שום בעיה.

כמובן, התפקיד שלנו הוא להישאר לצדכם גם במידה ויש איזו תקלה. צוות מיומן של עובדים מסורים יסור לעזרה, במידה ויש עניין הדורש פתרון. המטרה שלנו היא למנוע כל עיכוב ולעודד חזרה לשגרה במהירות המירבית.

במידה ואתם מחפשים מידע נוסף או אם אתם רוצים לשאול שאלות, נשמח לעזור לכם. בזכות ניסיון, עובדים מנוסים ותשוקה אדירה לסייע ללקוחות שלנו בכל פעם מחדש, אנחנו מתרגשים לעמוד כאן לצידכם גם היום. עכשיו זה הזמן שלכם לדבר איתנו, הנציגים שלנו כבר ממתינים לכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here