שוקלים להגיש תלונה במשטרה? קודם תתייעצו.

נפגעתם ממעשה אלימות, מרמה והונאה, תקיפה מינית או הטרדה מינית, או כל עבירה פלילית אחרת ואתם מתלבטים האם להגיש תלונה במשטרה? במצב כזה עולות אינספור שאלות – האם בכלל יאמינו לי? האם יקחו את התלונה ברצינות ויטפלו בתלונה? אילו ראיות צריך להציג למשטרה? האם הגשת התלונה יכולה לסכן אותי? וכיו"ב. על מנת לקבל מענה לכל השאלות מומלץ להתייעץ בנושא עם עורך דין פלילי, שיקבל מכם את כל הפרטים והראיות הקיימות ויבחן האם מתגבש בסיס להגשת תלונה במשטרה. עורך דין פלילי יסביר לכם על הליך הגשת התלונה, המשמעויות וההשלכות.

משרד עורך דין פלילי גיא פלנטר מעניק יעוץ משפטי לנפגעי עבירה ולמתלוננים ומלווה אותם בהגשת תלונה במשטרה. במשרד תוכלו לקבל יעוץ בין השאר בשאלות האם קיימת חובה חוקית לדווח למשטרה ולהגיש תלונה, האם התגבשה עבירה פלילית ואיזו, האם נאספו מספיק ראיות להוכחת התלונה ואילו ראיות חשוב להציג למשטרה, כיצד ניתן לחזק את גרסת המתלונן ולשכנע את רשויות אכיפת החוק לחקור ולפעול, אילו השלכות תהיינה להגשת התלונה והאם יש בכלל מקום להגיש במקרה שלכם תלונה במשטרה.

תלונתכם במשטרה נסגרה? זה לא סוף פסוק.

נפגעתם מעבירה פלילית, הגשתם תלונה במשטרה ולהפתעתכם קיבלתם הודעה שהתיק נסגר? לא ברור לכם כיצד יכול להיות שהתיק נסגר, הרי הגשתם תלונה, תיארתם את המקרה, הצגתם ראיות? איך יכול להיות שהוחלט לא להעמיד את העבריין לדין? חשוב מאוד לדעת שיש לכם זכות להגיש ערר על ההחלטה לסגור את תלונתכם. ייתכן והגורם שהחליט לסגור את התיק טעה, לא לקח בחשבון נתונים חשובים, לא שקל נכונה את כלל השיקולים הרלוונטיים, לא הבין את המצב הראייתי או המשפטי כראוי.

כיוון שהזכות להגשת ערר על החלטה שלא להוסיף לחקור בתלונתכם או שלא להעמיד לדין את החשוד מוגבלת בזמן, חשוב ביותר לקבל יעוץ משפטי מעורך דין פלילי סמוך ככל הניתן לקבלת ההחלטה על סגירת התיק. עורך דין פלילי מקצועי יבחן את סיכויי הערר, יעניק לכם יעוץ משפטי בשאלה אם יש מקום להגיש ערר וכמובן יוכל לפעול להגשת ערר ענייני ומנומק מטעמכם לגורם הרלוונטי.

אם תלונתכם נסגרה והנכם מחפשים עורך דין פלילי בצפון לשם קבלת יעוץ בנוגע להגשת ערר באפשרותכם לפנות למשרד עורך דין פלילי גיא פלנטר, משרד ותיק ומנוסה בתחום. במשרד עו"ד פלילי גיא פלנטר תוכלו לקבל יעוץ משפטי מקצועי ומקיף בכל הנוגע להגשת ערר וככל שיימצא כי יש מקום להגיש ערר יפעל המשרד להגיש מטעמכם ערר על ההחלטה לסגור את תלונתכם.

משפט פלילי – לא צחוק

משפט פלילי חורץ גורלות וטומן בחובו השלכות כבדות משקל על כל תחומי חייו של הפרט. תוצאותיו של משפט פלילי ישפיעו על חירותו, מצבו הכלכלי, מצבו התעסוקתי ושמו הטוב של האדם העומד לדין. התמודדות עם הליך פלילי מצריכה ניסיון בתחום, בקיאות במשפט פלילי ובסדרי הדין, ידע כללי ומשפטי נרחב, כמו גם חשיבה יצירתית "מחוץ לקופסא".

משרד עו"ד פלילי גיא פלנטר עוסק במשפט פלילי מזה שני עשורים, במהלכם רכש ניסיון ומוניטין רב בתחום. עורכי הדין במשרד מגיעים כולם מזרועות אכיפת החוק, דבר המקנה למשרד יתרון נוסף בייצוג לקוחותיו בתיקים פליליים. המשרד דוגל בעבודה יסודית ומאומצת, ביחס אישי ללקוח ובראיית טובת הלקוח לנגד עיניו. במשרד עו"ד פלילי גיא פלנטר תקבלו טיפול משפטי ברמה מקצועית גבוהה ביותר.

רישום פלילי – לא לכל החיים

אם הוגש נגדכם כתב אישום וההליך הפלילי הסתיים בפסק דין בית המשפט – בין אם הורשעתם בעבירות שיוחסו לכם ובין אם ההליך הסתיים באי הרשעה – נותר לחובתכם רישום פלילי. הרישום יופיע במרשם הפלילי למשך שנים ארוכות ועלול לסגור בפניכם דלתות במישור המקצועי. אם חלף זמן רב מאז סיום ההליך הפלילי ולא נפתחו נגדכם הליכים פליליים חדשים, פתחתם דף חדש בחייכם ועברתם הליך של שיקום – חשוב שתדעו כי ניתן לפנות לנשיא המדינה בבקשה למחיקת רישום פלילי.

למשרד עורך דין פלילי גיא פלנטר ניסיון רב שנים בהגשת בקשות למחיקת רישום פלילי לנשיא המדינה (הנקראות גם בקשות חנינה). במשרד עו"ד גיא פלנטר תוכלו לקבל ייעוץ לעניין סיכויי קבלת הבקשה במקרה שלכם, העיתוי הנכון להגשת בקשה למחיקת רישום פלילי וככל שהמקרה שלכם יתאים להגשת בקשה לנשיא המדינה – תוכלו להסתייע בצוות המשרד להגשת בקשה עניינית ומקצועית. ליווי של עורך דין פלילי תשפר את סיכויי קבלת הבקשה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here