קרדיט Canva

המחירים הגבוהים בשוק הנדל"ן בישראל יוצרים מצב בו רבים נאלצים להתפשר ולרכוש בית ישן. אם אכן רכשתם בית ישן או קבלתם דירה ישנה בירושה – הגעתם למקום הנכון. חברת אמינות המשפצים תדע ללוות אתכם לכל אורך הדרך ולהפוך את הבית הישן לבית החלומות שלכם. תופתעו לגלות כמה בקלות אפשר לחדש את המראה של הבית כולל תשתיות. שיפוץ בית ישן חשוב לבצע עם קבלן שיפוצים אמין ומקצועי ומסוגל לבצע את כל הפעולות הדרושות. ריכוז כל עבודות השיפוץ בחברה אחת חוסך לכם הרבה כסף וזמן. חייגו עכשיו להתייעצות עם חברת שיפוצים שנחשבת לאחת מהטובות בתחום.

ההבדל בין שיפוץ בית ישן לבין שיפוץ בית חדש?

כאשר משפצים בית ישן עלינו לזכור שגם התשתיות של הבית ישנות. אלא אם הוחלפו בשנים האחרונות תשתיות הביוב והחשמל, ההמלצה היא שלא להסתפק רק בשיפוץ קוסמטי אלא לנצל את ההזדמנות להחלפת תשתיות. בית בן 20 שנה דורש החלפת תשתיות. אם נתקין ריצוף חדש מבלי לתקן ולהחליף את הצנרת שמותקנת ברצפה הבית אנחנו עלולים למצוא עצמנו נאלצים לשבור אריחים ולהיכנס שוב לתקופת שיפוצים בגלל קריסת צנרת.

מה כדאי לתקן במהלך שיפוץ בית ישן?

  1. החלפת מערכת האינסטלציה
  2. חידוש האיטום במערכת החשמל
  3. ריצוף חדש

תשתיות ישנות הן מתכון בטוח לצרות צרורות. אם לא נחליף אותן כעת בטווח הארוך נשלם יותר בעבור תיקונים. הקדימו תרופה למכה ונצלו את השיפוץ של הבית להתקנת תשתיות חדישות ואיכותיות.

החלפת מערכת אינסטלציה בבית ישן

בעבר נהוג היה להתקין מערכות אינסטלציה עשויות פלדה. כיום אנחנו כבר יודעת שצנרת עשויה פלדה צפויה להחליד ולהתפוצץ. את צנרת הפלדה מחליפה היום בהצלחה רבה צנרת פלסטיק. הדגישו בפני הקבלן שאתם מבקשים להתקין צנרת פלסטיק איכותית ועמידה.

עבודות חשמל בבית ישן

אורח החיים המודרני דורש שקעי חשמל רבים. כיום בכל דירת מגורים נהוג להתקין מערכת תלת פאזי שמאפשרת הפעלה מקבילה של כמה מכשירים שצורכים כמות גדולה של חשמל. יחד עם החלפת המערכת הישנה בחדשה כדאי גם להוסיף שקעים, למקם מחדש שקעים/מתגים ולהתקין שקעי כוח.

הצוות של חברת אמינות המשפצים כולל מומחה אינסטלציה, חשמלאי ואת כל שאר אנשי המקצוע הדרושים לשיפוץ יסודי של בתים ישנים, חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר ופרטים נוספים. צרו קשר עוד היום > 0503365051

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here