קרדיט - Canva

מתחילה שנה שבה אתם יכולים להבטיח לעצמכם הבטחות לשפר את החיים שלכם ולהגשים את החלומות שתמיד רציתם להגשים, וגם לקיים. בטוח שאחת ההבטחות שכל אדם מבטיח לעצמו בפרוס השנה החדשה היא להרבות בפעילות גופנית או ללכת למכון כושר כי כבר ממש אי אפשר להזניח את הבריאות. ולמי שחושש מכך שלא יתמיד מעבר לכמה שבועות, הנה הצעה חדשה – לכו ללמוד לרקוד. לא משנה מה. סטודיו לריקוד קרית אונו הוא לא מכון כושר והוא לא מפחיד אף אחד בגלל המחויבות שיש בו לפעילות מהנה אלא להפך בדיוק. הוא מושך אנשים לבוא אליו ולרקוד עוד ועוד משום שהם אוהבים את הפעילות ואת מה שהם מרגישים לאחריה, ולכן גם מתמידים לבוא במשך כל ימות השנה. התועלת הגופנית שהם מקבלים שווה לביקורים שלהם במכון כושר ואולי אפילו מדרבנת אותם להתאמן במקביל ולשפר את כל המדדים שלהם. אז למה לא, בעצם? בוסתן – המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף מציע לכולם שיעורי ריקוד שונים מגיל ילדות ועד הגיל השלישי ופשוט אי אפשר לוותר על כך.

ילדים לא יוותרו על זה לעולם

גם ילדים יודעים מצוין מה הם אוהבים ומרגע שהם מוצאים פעילות שמתאימה להם ומאפשרת להם להוציא מרץ וליהנות כל כך, הם לא יוותרו על זה לעולם. בגלל זה כל כך הרבה ילדים ובני נוער באים לרקוד בחוג היפ הופ קריית אונו והם מתמידים כמו שלא יתמידו כך גם במטלות הבית האחרות שלהם. הריקוד עושה להם טוב לא רק גופנית אלא גם נפשית ומה שמשפר את הדימוי העצמי שלהם עוזר להם גם חברתית. הם יאהבו יותר את עצמם, הם לא יפחדו להתבטא ללא שיפוט עצמי משתק והם יודעים שבריקוד כזה לעולם לא יביכו את עצמם. כל היתרונות בחוג אחד שגם מלווים אותם במשך שנים אחר כך לתוך ההתבגרות והבגרות שלהם.

להתבטא חופשי בעזרת הגוף

אנחנו לא רגילים להשתחרר ולרקוד משום שאנחנו שופטים את עצמנו ולא מורגלים בלגיטימציה להיות מי שאנחנו גופנית. מחול מודרני או ג'אז או שיטת ניה הם בדיוק מה שאנשים ביישנים זקוקים לו כדי לבטא את עצמם ולהשתחרר מעכבות. ריקוד כזה שמורכב מכמה אלמנטים מדבר לאנשים שונים בעלי העדפות שונות ותמיד יש מה למצוא בכך שיתאים גם לכם. בוסתן – המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף מציע לכולם את השיעורים בריקוד ובתנועה כדי לשפר את איכות החיים שלהם ולהוסיף המון ביטוי עצמי מקורי לחייהם בקלות ובהנאה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here