מה עושים כשהאייפון נשבר

אחת התקלות הנפוצות ביותר במכשיר האייפון, לא ממש נובעת מבעייה במכשיר עצמו, אלא דווקא מחוסר הזהירות שלנו, המשתמשים במכשיר. מעבדות לתיקון אייפון מדווחות שקרוב לשמונים אחוז מהפניות אליהן, נובעות מסדקים או שברים במכשיר, בעיקר במסך. אז מה עושים כאשר נשבר לכם חלק באייפון? האם כדאי להשאיר את המכשיר כמו שהוא, כל עוד ניתן להוציא ולקבל שיחות, או שמא יש לטפל בו בהקדם האפשרי?

תיקון אייפון

נתחיל בתשובה ברורה לכל השאלות שנשאלו לעיל – מעבדה לתיקון אייפון. כן כן, זוהי התשובה. בכל תקלה שמתגלעת במכשיר האייפון שלכם, ממש כמו בכל סמארטפון אחר, חשוב לפנות למעבדה מוסמכת ומקצועית. יש מי שבוחר לנסות ולטפל באייפון בכוחות עצמו, אך פעמים רבות אותם אנשים מוצאים עצמם בסופו של דבר בחיפוש אחר מעבדת תיקון אייפון קרובה, עם נזק גדול פי כמה וכמה.

כמובן שאם יש לכם הכשרה כטכנאי אייפון, אין שום בעייה שתעשו את זה בעצמכם, אבל 99% מכם, להם אנחנו ממליצים לגשת בהקדם האפשרי למעבדה לתיקון אייפון כל מנת לבצע תיקון מסך אייפון 7, שם יתקנו לכם את המכשיר תוך פחות משעה, אם מדובר בתקלה פשוטה יחסית, ובנוסף, יתנו לכם אחריות של לפחות שלושה חודשים על התיקון.

מקדימים תרופה למכה

אם אתם בעלי אייפון חדש וקוראים את הכתבה הזו, הרשו לנו להמליץ לכם על מספר אמצעים למניעת תקלות במכשיר האייפון שלכם.

האמצעי הראשון הוא בולם זעזועים לאייפון, הידוע גם בשם במפר. בולם זעזועים מולבש על המכשיר ומונע כל זעזוע או חבטה במכשיר. כך שאפילו אם המכשיר שלכם יפול, או יקבל מכה חזקה, הסיכוי שינזק קטן באופן משמעותי מזה של אייפון ללא בולם זעזועים.

האמצעי השני הוא כיסוי לאייפון. מרבית ממשתמשי האייפון משתמשים בכיסוי לאייפון. מדובר באמצעי מגן זול במיוחד, ששומר על המכשיר משריטות ושברים. ניתן למצוא כיסויים פשוטים במחירים כמו 20 או 30 שקלים, וגם כיסויים יפים ואיכותיים יותר, במחירים כמו 200 שקלים ומעלה.

שימוש באביזרי מגן לאייפון, ימנעו מכם תיקונים יקרים כגון החלפת מסך אייפון, תיקון מסך אייפון וכן הלאה, ולכן הם מומלצים ביותר עבור כל מי שמחזיק אייפון. כך או כך, לפני פנייה למעבדת תיקון אייפון כזו או אחרת, תמיד תבדקו כי יש לכם מחירון תיקונים מסודר, אחרת – אתם לא יכולים לדעת איזה מחיר יקפיצו לכם פתאום…

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here