כיצד נעשית הסרת קעקועים מקצועית

מהם קעקועים?

קעקועים הינם ציורים הנעשים על הגוף למטרות אופנתיות או פולחניות. הקעקוע עצמו נעשה ע"י דקירות קטנות בעור, באמצעות מחט מיוחדת כשלעור מוחדרים דיו ופיגמנט. בתום תקופה של מספר שבועות, העור מחלים לחלוטין כשהפיגמנט שהוחדר בעת פעולת הקעקוע, נשאר באופן קבוע על העור. הסיבות לביצוע קעקועים בישראל, הינן למטרות אופנתיות, בעיקר, כדי להביע ייחודיות. ההלכה היהודית אוסרת על עשיית קעקועים, ולכן, לעיתים קיים צורך בתהליך של הסרת קעקועים.

בין אופנה לחרטה

הפופולאריות הגואה של ציור קעקועים על הגוף, היא תופעה שאי אפשר להתעלם ממנה. היום, אפשר למצוא מכונים העוסקים בציור קעקועים באמצעות מכשור מודרני. עם זאת, הרבה פעמים, אנשים מתחרטים על קעקועים שנעשו לפני שנים רבות, ומחפשים דרך כיצד להסיר אותם. בעבר הרחוק, לא ניתן היה להסיר קעקועים, ורבים היו נאלצים להסתיר או להסיר אותם בדרכים שונות. היום, בעזרת טיפולי לייזר, הפעולה של הסרת קעקועים היא הרבה יותר פשוטה, מתבצעת ללא כאבים ובשיטה לא פולשנית.

כיצד מסירים קעקועים בעידן הנוכחי

היום ניתן להעלים קעקועים באמצעות שיטות מודרניות, גם כשמדובר בקעקועים ישנים. קעקוע שנעשה בגיל צעיר מאד, למטרה מסוימת, יכול להפוך למטרד בגיל יותר מבוגר. במקום לנסות ולהסתיר אותו במספר דרכים, או לעבור ניתוח פלסטי להסרתו, אפשר היום לבצע תהליך של הסרת קעקועים בעזרת טכנולוגיית לייזר חדישה, שמתבצעת במהלך מספר ביקורים. פעולת ההסרה מותאמת לסוג הקעקוע, לסוג העור ועוד. סוג הטיפול נקבע ע"י מומחה והוא נעשה באופן מקצועי, וללא כאבים.

טיפול מודרני ללא תופעות לוואי

אחד היתרונות הבולטים של תהליך הסרת קעקועים בעידן המודרני, הוא העדר כמעט מוחלט של תופעות לוואי לאחר סיום הטיפולים. לאחר טיפולי ההסרה, עשוי להופיע גלד, ולפעמים, גם פצעים קטנים בעור. תופעות הלוואי השונות מטופלות כפצעים רגילים וחולפות כעבור מספר שבועות. קיים סיכוי קטן של הופעת פיגמנטציה בעור במספר גוונים, אך הימנעות מחשיפה לשמש, מונעת גם את הסיכון הזה. תופעות הלוואי הנלוות לטיפול הינן יחסית קלות וחולפות במהירות. הסכנה להופעת צלקות או שינויים במרקם העור, כמעט ואינה קיימת.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here