קרדיט: Freepik.com

אחת הדרכים היותר טובות לייעל תהליכים בכל הנוגע לתחום המסמכים המקוונים זה לחתום על מסמכים באמצעות חתימה הדיגיטלית מאובטחת אשר הינה אפילו שוות ערך יותר מחתימה רגילה. אחד היתרונות הגדולים של החתימה הדיגיטלית על פני דברים אחרים זה עצם כך שהיא ניתנת לשליחה מכל מקום וכן תוכלו לחתום על מסמך דיגיטלי מכל מקום בעולם תוך כך שתהיו בטוחים שאי אפשר להעתיק את החתימה שלכם או לשכפל אותה. החתימה הינה ייחודית לכם ולא ניתנת להעתקה בשום צורה. בנוסף בניגוד לחתימה הרגילה שאותה יותר קל לזייף בגלל השינויים הקטנים שיש בחתימתנו, את החתימה הדיגיטלית לא ניתן לזייף, שכן זוהי אותה חתימה שוב ושוב באותה צורה וכמובן שאף אחד לא יכול להשתמש בה מלבדכם. לשם כך תוכלו לפנות לחברת iForms המצוינת וליהנות משירות מקצועי ואיכותי בכל הנוגע למסמכים מקוונים וחתימות דיגיטליות, חברתנו עובדת עם מיטב הגופים בישראל, ותוכל לעשות לכם סדר בכלל המסמכים הארגוניים שלכם תוך התאמה אישית ללקוחותינו. iForms וותיקה בתחום ועם ניסיון של למעלה מעשור בתחום המסמכים המקוונים תוך כך שאנו מקפידים על יחס חם ואישי ללקוחות שלנו.

 

התייעלות מעל הכל

כמו כן עניין החתימה הדיגיטלית מאובטחת בעייני רבים יכול להיראות כדבר מסוכן ומלא בסיכונים, אך לא כך הדבר שכן החתימה והן המסמך מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר שניתן, כך שבעל החתימה עצמו יכול לדעת בכל רגע נתון האם נעשה במסמך איזה שהוא שינוי, או התרחש דבר מסוים במסמך שחתמנו עליו, כמו כן החתימה הינה חתימה מקורית ובעלת חותמת של הלקוח, כך שלאחר החתימה יקבל בעל החתימה אסמכתא על המסמך ששלח, בנוסף החתימה מאפשרת לזהות שינויים שנעשו במסמך לאחר מועד השליחה כך שמבחינת אבטחה אין לכם מה לחשוש בכל הנוגע לחתימה במסמכים דיגיטליים.

 

שמירה על המסמכים אצלכם

אחד הדברים שמאפשרת חתימה על מסמכים מקוונים מרחוק זה למעשה שמירה של המסמכים אצלכם, וכך שתוכלו לעבור על המסמכים באופן מדויק ופרטני ללא חששות שהמסמכים הינם עברו שינוי אחרי ששלחתם אותם. בשביל לחתום על מסמכים מקוונים וכן כלל ההתעסקות עם מסמכים מקוונים פנו לחברת iForms אשר תספק עבורכם שירותי מסמכים מקוונים מכלל הסוגים לכל ארגון וארגון באשר הוא תוך התאמה שלנו לצורכי הלקוח ותוך מוניטין עשיר ועבודה עם מיטב הגופים בארץ. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 03-6507282 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here