ניהול מועדון לקוחות על ידי קופה רושמת

אם אתם בעלי עסק כלשהוא אתם בטח מבינים את החשיבות שבשיווק של העסק. לבעל עסק יש לא מעט דברים על הראש אך החשוב בהם הוא השיווק מכיוון שבלעדיו העסק לא יתקיים. שיווק שווה לקוחות וללא לקוחות אין לעסק זכות קיום ויש היום לא מעט דרכי שיווק וכל אחד יכול למצוא לעצמו את מה שמתאים לו. אם אתם בעלי עסק פיזי יש לכם מן הסתם קופה רושמת בעסק, ואם מדובר על קופה משוכללת ומתקדמת תתפלאו לשמוע שהיא גם כלי שיווקי ראשון במעלה. איך בדיוק? קופה כזו יכולה לנהל לכם את מועדון הלקוחות שלכם בעסק.

איך זה עובד?

קופה רושמת ממוחשבת של היום היא כבר מזמן לא מה שהיא היתה פעם. פעם, קופה כזו הייתה יודעת לעשות מספר פעולות פשוטות כמו חיבור, חילוק, כפל וחיסור וכמובן להוציא פלט שהינו הקבלה על המוצר שנקנה, אך היום הקופות יודעות לעשות דברים רבים. אחד מהם הוא לשמור נתונים רבים וביניהם נתונים של הלקוחות מה שאומר שניתן אפילו להכניס תאריך יומולדת של הלקוח ומספר טלפון שלו והקופה תשלח לו הודעה ביום ההולדת שלו או לקראתו על מתנה מיוחדת שמגיעה לו. יש עוד כמה שימושים שניתן לעשות עם הקופות הללו ואנו נמנה אותם

שימושים נוספים

שימושים נוספים שניתן לעשות עם קופה רושמת הם קודם כל הפעולות הפשוטות שאנו מכירים. בנוסף לכך ניתן לנהל בעזרתן את המלאי של העסק מה שאומר שכל מה שצריך הוא להכניס נתונים וכמה נכנס ובהתאם פירוט של כל מנה ומנה במידה ומדובר על מסעדה, והקופה תדע לחשב ולהתריע במידה ומוצר מסוים עומד להיגמר במלאי. בנוסף, קופה רושמת יכולה גם לנהל עבורכם את העובדים שלכם מה שאומר שהעובדים יכולים להקליד כניסה ויציאה וניתן גם לדעת כל הזמן איזה מן העובדים שירת איזה לקוח.

יתרון משמעותי שישנו בקופות ממוחשבות לעסק הוא שניתן לשלוט בעסק מרחוק וניתן לראות מה קורה בזמן אמת. בעידן האינטרנט הכול אפשרי ואפשר לייעל את העסק עם הקופות הללו.

למידע נוסף והזמנת קופה רושמת מתקדמת פנו לחברת אוטוסופט – 072-2772222

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here