קרדיט: Freepik

סרטי ילדים בקיץ חם ולוהט, או בימים גשומים, הם פתרון מעולה לזמן פעילות שהוא גם כיפי וגם לא מוביל אתכם לפעילות מחוץ לבית. במזמן שמזג האוויר מקשה עלינו, אחת מהפעילויות הכי כיפיות היא פשוט לצפות בסרט יחד עם כל הילדים ואפשר לצרף צופים נוספים, אם זה חברים או בני משפחה אחרים. לבחירת הסרט המושלם כנסו לאתר עולם הילדים שמלא בהמלצות שוות לסרטים לילדים.

לפני שנים רבות אחד מהבילויים המרכזיים שלנו כבני נוער היה ללכת לבית הקולנוע ולצפות בסרט כמובן יחד עם פופקורן שקנינו בכניסה ובתוספת שתייה מתוקה טעימה. לאט לאט עם השנים פיתחו את בתי הקולנוע שהיו בתוך קניונים ויצרו מרכזים גדולים מלאים באולמות, בהם היו מקרינים סרטים וקראו לזה סינמה. שנים היינו מבלים בשישי בערב בסינמה סיטי, כל פעם בוחרים סרט אחר ונהנים מהקרנה של סרט על פני מסך ענקי ומקבלים חווית צפייה פלוס הנאה של פעילות מחוץ לבית יחד עם חברים. בקיצור, מושלם. במקביל כל תחום הצפייה הישירה התפתח ונתן את האפשרות לאנשים שאוהבים לצפות בסרטים לצפות בהם בבית עם חבר או חברה אהובים ולהישאר בנוחות של הבית, עם הטרנינג ושמיכת ההתכרבלות. בקיצור, חווית הצפייה בסרטים הפכה לכזאת זמינה וקלה לביצוע. ואם לא אהבתם סרט ששמתם, יכולתם להחליף. ואם אהבתם, יכולתם לצפות בו כמה פעמים שתרצו. ואז מגפת הקורונה התפרצה ובשלב הזה כבר לא היה מה לדבר על לראות סרטים בבית קולנוע. כל מי שאהב לצפות בסרטים היה צריך ללמוד איך להביא את הסרט שהוא רוצה לראות אליו הביתה ואיך להכניס את הפעילות הכיפית הזאת לשגרת היום יום של הילדים שלו מדי פעם.

קורונה וסרטים

הקורונה הביאה איתה המון שינויים לחיים שלנו והכריחה אותנו לסגל מיומנויות חדשות שלא היו לנו קודם, כמו ללמוד להקרין סרט בבית בצפייה ישירה או בדרך אחרת, ללמוד איך לחבר את הלפטופ לטלוויזיה כדי לראות את הסרט בגדול ואיך לכוון את הסאונד שיופק מהטלוויזיה ולא מהלפטופ. לא פשוט בעיקר למבוגרים ביננו שלרוב קשה להם לקלוט את הטכנולוגיות החדשות יותר. הילדים הקטנים לעומת זאת כבר יכולים ללמד אותנו ההורים על טכנולוגיה. הם נכנסים לאתר עולם הילדים שכל כך פשוט לתפעול ומפעילים להם סרט ילדים בצפייה ישירה שהם בוחרים.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here