פליירים למסעדות

מסעדות מחפשות באופן תמידי את האופן הטוב ביותר שקיים על מנת לפרסם את עצמן בקרב קהלים שונים שעשויים להיות קהלים פוטנציאלים. לקוח פוטנציאלי הוא מי שסביר שיגיע למסעדה.

אם כן מסעדות מפרסמות את עצמן באופן מתמשך ותמידי, באמצעות צינורות שיווק וירטואליים, ויזואליים, כתובים, משודרים, וגם באמצעות שיווק שעובר מפה לאוזן. אחת מדרכי השיווק הטובה ביותר היא פליירים. פליירים הם כלי פרסומי זול וזמין שניתן להפיץ בקרב לקוחות פוטנציאלים רבים.

כאשר אנחנו אומרים פליירים אנחנו ישר חושבים על פיסת נייר דקה וזולה, אך ישנה אופציה גם להדפסת פליירים איכותיים, פליירים מעוצבים, פליירים שונים ומושכי תשומת לב. כאשר מפרסמים את תחום המסעדנות קל יותר למשוך את תשומת הלב שלנו. אנחנו כבני אדם שניזונים מאוכל כמעט תמיד נתפתה כאשר תוצג בפנינו תמונה של ארוחה מגרה. פליירים של מסעדות יכולים להשתמש ביכולות של הויזואליות שמושכת תשומת לב. פליירים של מסעדות הם פליירים מוכרים ואולי גם הכי שמישים על ידי האנשים שמקבלים אותם. ניתן למצוא הרבה פליירים של מסעדות בדירות רווקים, דירות שותפים ובבתים של זוגות צעירים.

או לחילופין בבתים של זוגות מבוגרים, פנסיונרים. צעירים רבים העוזבים את בתי ההורים ועוברים לגור לבד או עם שותפים אוספים להם לאורך הזמן הרבה פליירים של מסעדות או שהם מקבלים בדואר פליירים של מסעדות, פאבים, סופרים ומזנונים שונים.

הם עושים שימוש רב בפליירים כי הם פחות מבשלים בבית, גם מפאת חוסר הזמן – לרוב מדובר בסטודנטים ובבעלי עבודה אינטנסיבית, וגם מפאת העצלנות, מי שעבר לגור לבד אחרי שנים שחי עם הוריו והתרגל שאמא דואגת להכין לו אוכל שיהי תמיד זמין אליו, כעת לא מורגל להכין לעצמו אוכל, לקנות מצרכים, לעמוד לבשל, ולכן הוא ישתמש לרוב בפולדרים של מסעדות שונות שקיבלת על מנת להזמין טייק אווי או ללכת לאותן מסעדות ולאכול שם. איפה אנחנו רואים לרוב פליירים של מסעדות?

מסעדות רבות מצרפות פליירים או כרטיסי ביקור עם הגשת החשבון לשולחן במסעדה עצמה, יש שמחלקים את הפליירים בדואר, יש מסעדות ששמות פליירים בסמוך ליציאה ממועדונים שונים כי ידוע שהרבה בליינים אוהבים לצאת לאכול לאחר הבילוי. שכן שתייה מרובה של אלכוהול עשויה לגרום לתחושת רעב עזה, על אחת כמה וכמה לאחר שעות של ריקוד. כנראה שזה חלק ממערך השיווק/ יחסי ציבור של המסעדות.

לא אחת אנחנו רואים ספרונים שמאגדים פליירים של מסעדות באלה עושה שימוש בעיקר הקהל שדיברנו עליו קודם, כמו גם חיילים ומשפחות. בסופו של דבר כולנו אוהבים לאכול בחוץ, כולנו נהנים מחווית הבילוי, וודאי וודאי אם החוויה כרוכה באוכל. אם כן כאשר מייצרים פליירים למסעדות צריך לשים דגש רב על הפן העיצובי והויזואלי, כי כאשר הלקוח הפוטנציאלי יצטרך לבחור מסעדה אחת מתוך כלל המסעדות ככל הנראה מה שיוביל אותו לבחירה שלו היא הבחירה במסעדות על פי הפליירים שלהן.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here