פתרונות מקצועיים למפעלים

הקמה ותחזוקה שוטפת של מפעל איננה דבר פשוט. דאגה לבטיחות העובדים ולטיב המוצרים היוצאים מהמפעל הנה בעדיפות עליונה של בעלי המפעל ועל כן יש להתקין מערכות בטיחות שונות, לעמוד בתווי תקן שונים ולעשות שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם להפחתת מזהמים. פתרונות מקצועיים למפעלים תוכלו למצוא אצל חברת קוניצין המתמחה באספקת פתרונות אלו, לרבות מערכות סינון אוויר וכן ציוד טכנולוגי מתקדם למפעלים.

זרועות יניקה

במפעלים בהם יש ייצור שבבי וכן תרכובות כימיות שונות שהעבודה עמן עשויה להיות מסוכנת לעובדי המפעל, יש הצורך בשימוש במכשור טכנולוגי מתקדם. זרועות יניקה נפוצות מאוד במפעלים הללו שכן מסייעות לשמירה על סטריליות, ניקיון ושמירה הן על טיב המוצר והן על בריאות העובד. שימו לב כי יש סוגים שונים של זרועות יניקה לצרכים ושימושים שונים ואלה לא מתאימות לכל עבודה ולכל מפעל ולכן יש לרכוש זרועות יניקה המתאימות ביותר עבורכם לאחר התייעצות עם איש מקצוע מהימן.

מסנן אוויר

בכל מפעל היום צריך להתקין מסנן אוויר. ישנם מפעלים שבהם מלאכת הייצור פולטת עשן רב מה שגורם למפעלים צורך בהתקנת מערכות סינון אוויר מתקדמות, מפוחי אוויר ועוד. מסנני אוויר נדרשים בכל חדר סגור או מבנה שבו יש תחלופה מועטה של אוויר ומפעלים הנם מבנים הנדרשים בתחלופה מואצת של אוויר במהלך היום ומחייבים התקנה של מסנני אוויר.

מפוח אוויר

נזקי עשן יכולים להיות חמורים ביותר גם בתוך המפעל ולכן אתם רוצים לוודא כי התקנתם מפוח אוויר כראוי במקום. לעתים יידרש יותר ממפוח אחד והכול בהתאם לגודל המפעל והצרכים במקום. המפוח יסייע בשאיבת האוויר הרעיל והעשן מתוך המבנה ויפלוט אותו החוצה, כאשר מסנני האוויר יפלטו אוויר נקי אל תוך המבנה.

מערכות סינון אוויר

לסיכום; מערכות סינון אוויר הנן חלק קריטי בכל מפעל כיום ויכולים להוות גם חלק מתקני הבטיחות לפעילות השוטפת במקום. לא רק שאתם רוצים להבטיח מקום עבודה נעים ובריא עבור העובדים שלכם, אלא גם שלא תרצו שהעשן או האדים הנפלטים יפגמו במבנה עצמו או במוצרים המיוצרים במקום. כדאי להיוועץ עם איש מקצוע מנוסה טרם הזמנת המערכות. אתם מוזמנים ליצור קשר ולדימיר קוניצין מומחה במערכות אוורור תעשייתי 054-2648811.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here