רגע לפני הפנייה לעירייה – התקינו מערכות בטיחות באש
קרדיט: Freepik

כאשר אתם רוצים להקים בית עסק חדש, יש המון שאלות ומשימות שצריך להשלים לפני שפונים לעירייה כדי להוציא את רישיון העסק. מבחינתכם, אחת השאלות המרכזיות שאתם רוצים לתת עליה את המענה כבר בשלב מוקדם יחסית של התהליך, היא ההתמודדות עם דרישות הבטיחות במקרה של אש או שריפה, וקבלת האישור הרשמי של שירותי הכבאות בישראל. לשם כך, אתם רוצים לעבוד עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ שיכולים לעזור לכם לבנות את הפתרונות הבטיחותיים הרלוונטיים ביותר לצרכים שלכם.

בשביל לקבל אישור לעסק – חייבים לתכנן את הבטיחות באש

החוק בישראל היום מחייב אתכם לבצע התקנה של מערכות ספרינקלרים כמו גם מגוון רחב של פתרונות נוספים להתמודדות עם אש, על מנת לקבל רישיון עסק בישראל. אתם צריכים להיות אחראים להתנהלות בתחום בטיחות האש בתוך חלל הפנים של העסק שלכם, מה שאומר שאתם צרים לוודא שנעשות  כל הפעולות הנדרשות מבעוד מועד, על בסיס הידע והניסיון של אנשי מקצוע בתחום שאיתם אתם בוחרים לעבוד. כל זאת על מנת לייצר חוויית עבודה ולקוח בטוחה ובטיחותית בכל סיטואציה אפשרית.

חיבור ישיר אל מערכות שירותי הכבאות למקרה אסון

אחת הדרכים הכי טובות לשדרג את מערכות הבטיחות באש שלכם היא לבצע התקנה של פנל כבאים– זוהי למעשה הדרך שלכם לתקשר עם שירותי הכבאות במקרה של שריפה ולאפשר לכבאים שמגיעים לזירה לשלוט במערכות הבטיחות האש, לנטרל אותן וכך להתחיל לפעול כדי לכבות את השריפה עצמה. ברמה המקצועית, פאנל הכבאים הוא כלי העבודה של הכבאים שמגיעים אל הנכס שלכם, ולכן הם חייבים לאשר שמדובר בפאנל שעומד בסטנדרט שלהם, אשר עוזר להם לנהל את שגרת העבודה במקרה של מצב חירום על הצד הטוב ביותר.

זו היא החובה שלכם לשמור על העסק בטוח

כאמור, האחריות שלכם היא לדאוג לבטיחות בעסק- לא משנה עד כמה אתם מבינים או לא מבינים בתחום כיבוי האש. אל תהססו להתייעץ עם צוותים מקצועיים שיודעים לתת לכם פתרונות לכל בעיה בטיחותית, וכך לייצר את סטנדרט הבטיחות הגבוה ביותר שאפשר לייצר היום.

אנשי הצוות המקצועיים של חברת מיקוד תקשורת ובטחון, ישמחו לתת לכם את הליווי והעזרה שאתם צריכים בתחום הבטיחות בשביל לייצר חוויית עבודה או בילוי בעסקים שמקבלים קהל. הכל, בסטנדרט הבטיחות הגבוה ביותר ותוך עבודה בשיתוף פעולה עם הרשויות בישראל. לפרטים נוספים ויצירת קשר עם צוות החברה התקשרו לטלפון מספר 1700501502.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here