קרדיט: ozsafes.co.il

לכל אחד מאתנו יש את החלום שיהיה לו צורך בכספת ביתית. כי אם יש כספת ביתית כנראה שיש גם כסף או משהו בעל ערך רב ששווה לשמור עליו לא כך? כספת ביתית יכולה להגיע במגוון גדלים, סוגים, מנגנוני נעילה ורמות אבטחה שונות. היא יכולה להיות כספת קטנה המונחת על השידה במשרד הביתית או בחדר השינה והיא יכולה להיות גם כספת חבויה המותקנת בקיר, מאחורי תמונה, במקום שאף אחד לא יחשוב לחפש בו. איך בוחרים כספת לבית? באיזה מנגנון נעילה כדאי להשתמש? צוות עוז כספות ישמח לסייע ולייעץ לכם בצורה המקצועית ביותר בנושא.

הפרמטרים המשפיעים על בחירת כספת ביתית שתתאים לצרכים שלנו:

  • גודל הכספת ועובי – גודל הכספת ישפיע לא רק על המיקום בו נניח או נתקין את הכספת והאם יש לנו מקום בשבילה אלא גם על מה שנרצה לאחסן בתוכה. כאשר מדובר במעט כסף או שיקים ניתן להשתמש גם בכספת קטנה יחסית (אלא אם כן מדובר בכמות גדולה מאוד של כסף מזומן שלא תיכנס שם). במידה ומדובר בחפצים יקרי ערך אז הכספת תצטרך להתאים גם לגודלם. עובי הכספת תשפיע על הקושי לחדור אותה.
  • היכן תונח/תותקן? – האם היא תהיה גלויה? מוסתרת? בקיר? ברצפה? על המדף? מתחת למיטה? וכו'. זה תלוי ברמת האבטחה שאתם מחפשים, ממי אתם רוצים לשמור על הדברים וכו' (לדוגמה יש הורים שפשוט רוצים לשמור על חפצים יקרי ערך או כסף מפני ילדים קטנים שחושבים שזה משחק ולכן יאבטחו את הציוד בתוך הכספת אך הכספת תהיה פשוט גלויה.
  • מנגנון נעילה – נעילה באמצעות מפתח? קוד? טביעת אצבע? כרטיס מקודד?
  • מחיר – בהתאם לגודל הכספת שאתם צריכים ואופן השימוש בה תרצו לשלם עליה מחיר סביר. במידה ונדרשת התקנה תרצו שהעבודה תבוצע בצורה נקייה ומקצועית וגם כאן כמובן ליהנות ממחיר התקנה הוגן. ניתן גם לרכוש כספות יד 2 על מנת להוזיל את המחיר משמעותית.

מדוע לרכוש כספת ביתית מחברת עוז כספות?

חברת עוז כספות הינה החברה המובילה בישראל לייצור, יישוב והתקנה של כספות ומערכות אבטחה לכספות וחדרי ביטחון. החברה מעסיקה יוצאי יחידות קרביות, יחידות הביטחון ואנשי משטרה לשעבר ומכירה בדרישות המחמירות של חברות הביטוח לגבי אבטחת כספות ותכולה ומספקת שירותים גם לגופים ביטחוניים בנושאים מסווגים ורגישים. הצוות המקצועי שלנו ישמח לתת לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר ובמחיר הוגן. צרו קשר באתר או בטלפון ואנו בדרך עליכם.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here