חוות דעת פסיכיאטרית לביטוח לאומי
קרדיט: Freepik.com

במשך כל חיינו, אנו מפרישים דמי ביטוח לאומי מההכנסות שלנו כדי להבטיח לעצמנו יציבות. אנו עושים זאת מתוך אמונה כי ברגעים בהם נזדקק לסיוע, נוכל לקבל אותו. ברגעי המשבר הקריטיים ביותר, ניתן להסתייע בביטוח הלאומי בקבלת קצבאות תמיכה במקרה של נכות ואובדן כושר עבודה. זכויות אלו חלות גם כאשר מדובר בעניין מתחום בריאות הנפש. עם זאת, למרבה הצער הדברים לא תמיד מתנהלים באופן חלק. הוועדה הרפואית המיוחדת של הביטוח הלאומי עשויה להציב לא מעט מכשולים בדרך אל ההכרה בנכות.

כדי לקדם את התהליך במהירות ויעילות, חשוב לקבל חוות דעת פסיכיאטרית לביטוח לאומי מגורם מאבחן מקצועי ומנוסה. במשך שנים, כתב ד"ר אביתר שגב חוות דעת פסיכיאטריות עבור מטופלים רבים לטווח רחב של מטרות. הידע המקצועי שלו וניסיונו מבטיחים כי ההערכה תבוצע במדויק וכי יעמוד לרשותך איש מקצוע שיסייע לך לקדם את האינטרסים שלך על הצד הטוב ביותר.

חוות דעת מקצועית עבור מגוון גופים ותהליכים

המוסד לביטוח לאומי אינו הגוף היחיד שעשוי לבקש ממך חוות דעת מפסיכיאטר. בהליכים משפטיים ומנהליים רבים אחרים עשויה להידרש הערכה של מצבך הנפשי והקוגניטיבי כדי לקבל החלטה מושכלת. גם בהתנהלות מול צה"ל, נדרש לעתים מענה ממומחה פסיכיאטרי. בין אם ברצונך לערער על הפרופיל הנפשי שקיבלת ובין אם דרושות לך לדעתך התאמות שונות בתנאי השירות כדי להבטיח שירות צבאי תוך שמירה על מצבך הנפשי, מומלץ לפנות לפסיכיאטר פרטי המתמחה בביצוע חוות דעת פסיכיאטרית לצבא.

איש המקצוע הנכון יכול לעשות את כל ההבדל

ד"ר אביתר שגב למד והתמחה במוסדות מובילים. לצד ניסיונו העשיר בעבודה כפסיכיאטר, הוא שירת כקצין רפואה בצה"ל וליווה מטופלים רבים בתוך המערכת הצבאית. את הידע הרב שצבר בתקופה זו הוא מעמיד לרשותך בכל ליווי הנדרש לך בהתנהלות מול הצבא. אם חיפשת אחר פסיכיאטרים מומלצים שמכירים את המערכת הצבאית לעומק ויוכלו לספק לך את הליווי המתאים, יש לך כאן מטפל המשלב מקצועיות, עדכניות ואנושיות. למידע נוסף ולתיאום פגישת ייעוץ, ניתן להתקשר כעת למספר 055-2774685.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here